Ik wist niet echt waar ik deze topic moest plaatsen, dus ik d8, doe het hier maar.
Ik heb een paar vraagjes over de nieuwe pc die ik binnenkort krijg.
1: Mobo:De Asus A7V133 met een VIA KT133A chipset.
Een Leadtek GeForce 2 GTS pro met 64 MB RAM.
Welke drivers kan ik hier het beste voor instaleren?
ik heb gehoord dat ik de 4in1 drivers moet hebben ofzo, maar waar kan ik dat allemaal downen?
en voor het moederbord?
2: Ik heb ook gehoord dat je je bios moet updaten of iets dergelijks, maar ik zou echt niet weten hoe dat moet.
Enig id waar ik zoiets kan downen voor mijn bios?
3: Ik weet dat er al vele topics zijn geweest over 3dMark2001 scores, maar ik zou toch willen weten wat een redelijke score voor een niet getweakde computer met de volgende specificaties zou zijn:
AMD TB 1200 Mhz
Leadtek GeForce 2 GTS Pro 64 MB
768 MB RAM
ik weet dat jullie zulke vragen al 100x hebben moeten beantwoorden, maar als jullie mij uit de brand zouden willen helpen, GRAAG!
Alvast iedereen bedankt die replyed
Ik heb een paar vraagjes over de nieuwe pc die ik binnenkort krijg.
1: Mobo:De Asus A7V133 met een VIA KT133A chipset.
Een Leadtek GeForce 2 GTS pro met 64 MB RAM.
Welke drivers kan ik hier het beste voor instaleren?
ik heb gehoord dat ik de 4in1 drivers moet hebben ofzo, maar waar kan ik dat allemaal downen?
en voor het moederbord?
2: Ik heb ook gehoord dat je je bios moet updaten of iets dergelijks, maar ik zou echt niet weten hoe dat moet.
Enig id waar ik zoiets kan downen voor mijn bios?
3: Ik weet dat er al vele topics zijn geweest over 3dMark2001 scores, maar ik zou toch willen weten wat een redelijke score voor een niet getweakde computer met de volgende specificaties zou zijn:
AMD TB 1200 Mhz
Leadtek GeForce 2 GTS Pro 64 MB
768 MB RAM
ik weet dat jullie zulke vragen al 100x hebben moeten beantwoorden, maar als jullie mij uit de brand zouden willen helpen, GRAAG!
Alvast iedereen bedankt die replyed