iPhone 12 Pro: Tijd voor een upgrade?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirksma
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 04-08 14:38
Op dit moment maak ik gebruik van een Samsung Galaxy A8 2018, welke ik in maart van dat jaar heb gekocht. Met een continu tot de nok toe gevulde 32gb opslag (heb alleen de dagelijkse basisapps erop staan) en een batterij die het bij normaal gebruik niet langer dan 5u uithoudt op een volle accu ben ik benieuwd of ik nu moet gaan upgraden.

De reden waarom ik de vraag stel is omdat het vooral thuiswerken is, onderweg een powerbank een uitkomst is en omdat, als ik de upgrade maak, ik de pro wil vanwege de functies en logischerwijs de camera. Echter ontbreekt ProMotion, échte ondersteuning voor 5G en ter afronding verwacht ik wellicht dat mijn huidige telefoon het uithoudt tot de release van de opvolger van de 12.

Hoor graag jullie meningen!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 07:44
Of het tijd is om te upgraden hangt natuurlijk af van je persoonlijke wensen en eisen. Het klinkt nu een beetje alsof je naar argumenten zoekt van anderen om jezelf te overtuigen.

Als je nu een iPhone koopt is het sowieso een upgrade ten opzichte van je oudere Samsung telefoon.

Ik heb een iPhone 12 gekocht, ben er blij mee. Volgens mij is dat het aller belangrijkste toch?

Gewoon doen als je het er voor over hebt.

Have you tried turning it off and on again?