daikatana?

Pagina: 1
Acties:

• koornee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-02 01:26
speelt iemand dat nog wel eens? of is het uberhoubt wel eens gespeeld door iemand?
heb ut net gekocht bij de FRS voor Fl 19,90. das voor nix, nah bijna dan.
net even gespeeld,( single player dan) het ziet er best goed uit vind ik, graphix zijn gewoon van Q2, en gameplay is ook best lekker speelbaar.
hoe komt ut dat dit spel geen grote naam is geworden?

Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl

Verwijderd

ik heb het ook wel eens gespeeld.
best wel geinig spel ja.

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:16

Fuelke

Forza Ferrari

Met die laatste zin verwijs je ongetwijfeld naar Daikatana?

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-02 15:24

Bloodclot

Jawier!

vele mensen vonden het een teleur stelling. en gaven het geen kans, en vonden het zuigen. en die mensen zei tegen iedereen dat niemand Daikatana moet spelen omdat het zuigt.

ik heb de demo met multiplayer gespeeld, en moet zeggen dat het wel grappig was enzow. maar toen had ik niet veel tijd om te gamen. en niemand speelt het nauwelijks.

als er een kleine communitie is die dit speelt net zoals codename, dan zou ik het nog welles proberen

edit:

lol! 3 postz precies om 0:00 in dezelfde topic!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:16

Fuelke

Forza Ferrari

Wat heb ik nu weer ingetypt daarjuist, trekt op nix. Spel is geen hit geworden omdat het door velen als een grote flop van John Romero werd aanzien

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

het spel heeft helemaal geen kans gekregen. omdat het een beetje tegen viel. waarom weet ik precies niet. ik denk veel bugs ofzo.

Verwijderd

Op zaterdag 11 augustus 2001 00:05 schreef Bloodclot het volgende:
het spel heeft helemaal geen kans gekregen. omdat het een beetje tegen viel. waarom weet ik precies niet. ik denk veel bugs ofzo.
zware systeem-eisen ook.
op een p200mmx gaat de muis-cursor nog haperen in de menu's :?

Verwijderd

Op zaterdag 11 augustus 2001 00:07 schreef pentium het volgende:

[..]

zware systeem-eisen ook.
op een p200mmx gaat de muis-cursor nog haperen in de menu's :?
noem je dat zwaar? zelfs in die tijd was een p200mmx allang verouderd.

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

de meesten hadden niet veel beter dan een 200mmx 2 jaar terug.. nu zitten er al veel gamers tegen de 900-1000 mhz aan...

• koornee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-02 01:26
was dus gewoon een verkeerde tijd?

waarom is dat dat spel zo zwaar voor je systeemdan, het draait toch op de q2engine?

Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl

• Zeeger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-03-2025
Wat een onzin. Daikatana had imo helemaal geen hoge systeem-eisen. Het was gewoon brak geprogrammeerd. Vind je het gek als je 4 jaar over een spel doet doordat je 3 jaar nieuwe mensen aan het zoeken bent omdat je hele development team ermee ophoudt.

Buiten alle problemen bij het maken van het spel viel het gewoon tegen, het was veel te oud toen 'ie eindelijk gereleased werd. Ook was het gewoon kutgameplay. Daikatana deed ongeveer alles fout wat ooit al eens fout was gedaan in andere spellen.

Er zullen vast mensen zijn die het wel een leuk spellletje vinden, maar dat zijn er vast niet veel.

Verwijderd

Ik kan me Daikatana nog wel herinneren ja.
Het zou het beste spel ever worden. Echter een jaar later was 'ie nog steeds niet uit.
Dus ja een beetje te vaak uitgesteld
Pagina: 1