Suggestie voor een cookie-oplossing

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lenwar
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-09 22:16
Mijn vraag
In het kort. Is er een methode of app die mij toestaat om specifieke cookies te bewaren en de rest weg te gooien als een browser sluit. Concreet voorbeeld:
Ik wil al m'n cookies weggooien, behalve van tweakers.net omdat ik ingelogd wil blijven.

Achtergrond:
Ik ben sinds gisteren van Android overgestapt op iOS. Was drie jaar geleden van iOS naar Android gegaan, maar nu dus weer terug. Voelt toch een beetje als thuiskomen. Ik was nooit echt tevreden met Android in die drie jaar, maar heb het in elk geval een goede kans gegeven.

Wat ik op Android kan/kon is in Firefox de add-on "Cookie Autodelete" installeren. Die gooit automatisch cookies weg van sites die ik niet meer open heb, behalve een paar door mij gewhiteliste domeinen (zoals tweakers.net dus).

Nou weet ik dat ik op iOS geen addons kan installeren vanwege beleid en heb daar ook volledig begrip voor. Maar is er iemand die een suggestie heeft voor of een andere browser (maakt niet zoveel uit welke), of een trucje waarmee ik dus wel ingelogd kan blijven, en toch alle cookies van andere sites verwijder. (zonder ze één voor één af te gaan). Als het alleen om één site zou gaan, zou ik in theorie tweakers.net altijd via Edge kunnen openen, en de rest via Safari, maar het gaat om meerdere sites, en voel er weinig voor om 10 browsers op m'n telefoon te zetten :) (wordt rommelig)

Edit:

Ik zit zelf net te denken aan een soort 'altijd privémodus' (incognito-modus) behalve voor een paar domeinen, maar ik kan niks werkbaars vinden/bedenken. Suggesties zijn welkom :)

[ Voor 6% gewijzigd door lenwar op 25-10-2020 15:48 ]

Neque porro quisquam est qui dolorem ipsum quia dolor sit amet, consectetur, adipisci velit...