Hoe kan ik in 1x een nieuwe productvariatie toevoegen?

Pagina: 1
Acties:
  • 333 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lightblue
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-03-2021
Hallo allemaal!

Ik heb 74 producten in mijn webshop, dat zijn stoffen. Voor elk van deze producten heb ik variaties in 'item' en 'size' dus heeeeeel veel variaties waaruit mensen kunnen kiezen wat ze willen in een bepaalde stof. Item en Size zijn de eigenschappen. Nu wil ik een nieuw soort 'item' toevoegen (een tuinbroek in 3 maten beschikbaar) voor al deze 74 producten. Hoe kan ik dat het snelste doen?

Hopelijk kunnen jullie me helpen!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:55

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Als je webshop het ondersteunt, dan kan je vast ergens een set eigenschappen aanmaken, die je aan een product kan koppelen. Een kwestie van formuliertjes in je administratiepaneel doorklikken.

Betere uitleg kan ik niet geven aan de hand van de beperkte informatie die je nu geeft. Want welke webshop-software gebruik je? En wat heb je al gevonden? Wees graag zo gedetailleerd mogelijk, want helaas is mijn glazen bol gecrasht.

[ Voor 20% gewijzigd door AW_Bos op 25-10-2020 10:38 ]

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Die vragen die er staan wanneer je een nieuw topic opent staan er niet voor niets:
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Ik denk dat het goed is als je onze Quickstart even doorneemt en dan een nieuw topic opent.

Edit: Ik zie dat dit niet voor 't eerst is dat ik je dit vertel, en zelfs dát was al niet voor 't eerst...

[ Voor 34% gewijzigd door RobIII op 25-10-2020 12:22 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.