Ik zit net weer met mijn systeem te kloten na de V-mod, en hij wilde op 1466 Mhz opstarten (nog zonder de peltier @1,98V).
In windows kreeg ik later toch een hanger
.
Wat ik wel had opgemerkt is dat telkens als ik met een venstertje sleepte het scherm trilde
. Bij het opnieuw opstarten werkte het beeld niet meer, videokaart erin/eruit probleem verholpen
. Na weer een hanger alleen maar garbage op het scherm. Weer erin eruit, vage letters, opnieuw erin/eruit niets meer.
Dit is al de 2e die het begeeft, bij de 1e was het het geheugen. Ik was puur met de proc bezig, had dus de grafische kaart niet OC.
Ik heb in de tijd dat ik DOC volg nog nooit zoiets gelezen. Ik ben daarom ook benieuwd of er meer mensen zijn met dergelijke problemen, is het een Asus zwakte of gewoon toeval ?
In windows kreeg ik later toch een hanger
Wat ik wel had opgemerkt is dat telkens als ik met een venstertje sleepte het scherm trilde
Dit is al de 2e die het begeeft, bij de 1e was het het geheugen. Ik was puur met de proc bezig, had dus de grafische kaart niet OC.
Ik heb in de tijd dat ik DOC volg nog nooit zoiets gelezen. Ik ben daarom ook benieuwd of er meer mensen zijn met dergelijke problemen, is het een Asus zwakte of gewoon toeval ?
One of the animals has left its cage today.