Probleem met replyen en quoten van "lange" topics

Pagina: 1
Acties:

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-11 17:35
Hallo allemaal,

Als ik bij een topic met veel replies (bijv. het Postbank M-bankieren topic in Internet & Telefonie) een "post reply" of "quote dit bericht in een reply" probeer te doen geeft mijn browser naar een tijdje de melding dat de pagina niet geladen kan worden.

Ik heb het ook geprobeerd met de proxy van m'n provider (Xs4all) ingeschakeld en dan krijg ik de volgende melding:
code:
1
2
3
4
The following error was encountered: 

Zero Sized Reply 
Squid did not receive any data for this request.

Hebben meer mensen hier last van?

Replyen en quoten van topics met weinig reply's gaat wel goed...

Verwijderd

Ja je moet 'draad laten zien bij reageren' uitzetten als je er veel last van hebt.
Ik zo lastig als je eerst 1000+ posts moet binnentrekken :)

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Thread bij reageren laten zien uitzetten :)

edit:
Cheatah was sneller

Verwijderd

Zijn al veel topics over geweest, moet je even "Replies tonen bij reageren" oid uitzetten.
Eigenlijk zou je post per pagina pref ook daarvoor moeten werken.
Ik heb dit als featurerequest gepost op bugs.topix.nl en die ging zonder enige reactie als fixed dicht, dus ik neem aan dat het in de volgende versie geimplementeerd is.

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-11 17:35
Ok, bedankt.

Draadje kan wel dicht denk ik :)

Wel vreemd dat het zo werkt. Het zou handig zijn als bijv. alleen de reply's van de pagina waar je de quote vandaan haalt (of van de laatste pagina bij een normale reply) getoond zouden worden i.p.v. het hele topic.

Verwijderd

Er is 46 jaar geleden ongeveer aangegeven dat het wel makkelijk zou zijn dat de posts in meerdere pagina's zouden worden verdeeld als je de thread laat zien bij het reageren.

Met een beetje geluk kan ik er voor mijn pensioen nog van genieten. :z

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Op zaterdag 11 augustus 2001 00:33 schreef Revolution het volgende:
Er is 46 jaar geleden ongeveer aangegeven dat het wel makkelijk zou zijn dat de posts in meerdere pagina's zouden worden verdeeld als je de thread laat zien bij het reageren.

Ik wil me nergens mee bemoeien maar ik heb jou nog nooit wat positiefs zien typen ofzo...

Verwijderd

Op zaterdag 11 augustus 2001 00:35 schreef Pizzaman het volgende:

[..]

Ik wil me nergens mee bemoeien maar ik heb jou nog nooit wat positiefs zien typen ofzo...
Ik jou ook niet. Ken ik jou?

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

Op zaterdag 11 augustus 2001 00:33 schreef Revolution het volgende:

Op zaterdag 11 augustus 2001 00:15 schreef Traag het volgende:
Revolution, wat vraag ik nu net?? Gelieve te stoppen met flamen (etc) in deze draad. Een vervolg is een waarschuwing voor flamen, en tevens je laatste!
Dat is dus geen excuus om ergens anders te beginnen. Dit is dus je laatste waarschuwing

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Op zaterdag 11 augustus 2001 00:38 schreef Traag het volgende:

Dat is dus geen excuus om ergens anders te beginnen. Dit is dus je laatste waarschuwing
Waarom zijn het altijd dezelfde admins die reageren op kritiek? Toch vreemd dat ik met bepaalde admins/mods absoluut nooit probs heb, mensen als Sinterklaas82, Exirion, IceStorm, Femme en nog veel meer.

Maar goed, de forumomschrijving van LA mag dan ook wel eens aangepast worden.
Gegroet verder. :)

Verwijderd

[topic=196947]

Nuttige topic Traag.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

Op zaterdag 11 augustus 2001 00:50 schreef Revolution het volgende:
[topic=196947]

Nuttige topic Traag.
Ik geloof niet dat jij begrijpt wat ik met "laatste waarschuwing" bedoel...

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:24

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 11 augustus 2001 00:50 schreef Revolution het volgende:
Nuttige topic Traag.
Die topic geldt voor zowel users als mods, en dat de topic op Traag van toepassing is betekent ook dat het op jou van toepassing is. Waarom zo vijandig?

Zonder users geen forum, en zonder mods geen forum. Als er problemen zijn dan kan daar normaal over gepraat worden, zonder hatelijke opmerkingen. Probeer op een beetje normale manier te reageren. Dat is voor iedereen het beste.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:00

Jaymz

Keep on moving !

Loves comes back to you, like war kick's back to you. :)

Elkaar de bal blijven toegooien heeft imo geen zin.

Verwijderd

Op zaterdag 11 augustus 2001 01:05 schreef Jaymz het volgende:
Loves comes back to you, like war kick's back to you. :)

Elkaar de bal blijven toegooien heeft imo geen zin.
Oké. :) Ik ga slapen, laters.
Pagina: 1