Importeren van composition reatain layers Photoshop Sequence

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fennafenn
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 20-05-2022
Ik heb een Photoshop file dat ik wil importeren in After Effects 2020.
Zelf werk ik al jaren met after Effects maar nog niet eerder met dit probleem gelopen.

Op het moment dat ik de Photoshop file aanklik, kies voor en dan voor Photoshop Sequence en daarna composition retain layers kies. Dan komt het netjes in het project terecht.

Mijn vraag

Maar dan nu het porobleem als ik de composition aanklik is de compostion 00:00:01 lang. Als ik dan in de composition settings de tijd aanpas wordt het langer maar de layers blijven op 00:00:01 staan en kan ik eht niet groter maken, ja met time stretch maar dat kan maar toto 00:03:00. En ik heb echt de volle comp nodig.
Als ik een nieuwe lege comp aanmaak en die files erin sleep blijf ik het probleem houden.
Weet iemand hoe dit op te lossen?
Het is een Photoshop waarvan ik losse layers nodig heb om te animeren, want op deze manier importeren vanuit een Illustrator file gaat niet. Dus deed ik het via Photoshop. Maar vreemd dat de file 00:00:01 duurd terwijl het een logo is en over de gehele lengte van de comp hoort te zijn!

Is er iemand die weet wat hier het probleem is? Zelf heb ik dit probleem nog niet eerder gehad.

Alvast bedankt!

Relevante software en hardware die ik gebruik
Adobe After Effects 2020

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Van alles vaak opnieuw geimporteerd.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fennafenn
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 20-05-2022
Vergeten te vermelden, de animatie die ik wil maken duurd 10 seconden. Dus daar heb ik de boven genoem,de comps oop ingesteld.