Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

GamePC tussen 800 en 1000euro

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• TacticzHazel
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 30-05-2022
Hallo allemaal,

Ik game momenteel op mijn laptop, maar merk dat die het allemaal niet zo goed aankan (Acer Aspire A515-52G). Ben er inmiddels wel klaar mee en ben op zoek naar een goede pc. Ik ben volledig onbekend met samenstellen en of in elkaar zetten van een PC. Bij voorkeur koop ik dus een ''kant-en-klare'' PC.

Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Ik ga het voornamelijk gebruiken om te gamen. Ik speel graag CSGO, LoL en Warzone. Heb geen idee welke FPS ik minimaal zou willen, maar het moet gewoon soepel lopen. Ik weet dat ''soepel lopen'' een beetje een naar begrip is, maar het geeft aan dat ik niet SUPER kritisch ben

Welke resoluties moet je systeem aankunnen?
Ik heb dit beeldscherm: Acer Predator GN246HLBbid - 1920 x 1080 dus?

Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 800-1000 euro

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb dit beelscherm: Acer Predator GN246HLBbid. Muis en toetsenbord ook. Verder helemaal blanco

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alleen de desktop, maar wel een goeie dus :)

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Volgens mij wil ik een GTX videokaart, 16GM RAM en SSD-harde schrijf. Maar ook dit is allemaal onbekend terrein voor me.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Nee

2 pc's waar ik bij uitkwam na wat zoekwerk (zal geen link posten want mag vast niet):

Redux Gamer Premium a135
CPU AMD Ryzen 3 3100
GPU MSI Radeon RX 5600 XT MECH OC (6GB)
RAM HyperX Fury 16GB (3200MHz)
SSD Gigabyte NVMe SSD 1TB (2.500MB/s)

AMD Ryzen 7 2700X High-End RGB Game Computer / Gaming PC - GTX 1660 6GB - 16GB RAM - 512GB SSD (M2.0) - Win10 Pro

Alle hulp wordt gewaardeerd!
Als ik nog zaken moet toevoegen of vermelden, doe ik dit graag.

Beste antwoord (via TacticzHazel op 24-10-2020 20:07)

• lamaa1
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 22:59
Allebei de systemen zou ik niet kiezen.Veel te duur voor wat je krijgt. Kans is ook groot dat daar flink wordt bezuinigd op de voeding.

Kijk eens bij andere topics wat je voor 800-900 euro kan krijgen. Als je dan niet zelf wil bouwen kan je tegen een vergoeding bij bijvoorbeeld Azerty, Alternate of een andere winkel (vaak rond de 80 euro) je pc laten bouwen. Dan heb je meer waar voor je geld.

Als beginpunt kun je bijvoorbeeld hier even rondneuzen. Dan zie je dat je voor 900 euro al een betere processor, dubbel de opslag en een betere kwaliteit voeding krijgt. En dan is deze guide ook niet meer de beste keuze op dit moment naar mijn mening.

[ Voor 5% gewijzigd door lamaa1 op 24-10-2020 19:18 ]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• lamaa1
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 22:59
Allebei de systemen zou ik niet kiezen.Veel te duur voor wat je krijgt. Kans is ook groot dat daar flink wordt bezuinigd op de voeding.

Kijk eens bij andere topics wat je voor 800-900 euro kan krijgen. Als je dan niet zelf wil bouwen kan je tegen een vergoeding bij bijvoorbeeld Azerty, Alternate of een andere winkel (vaak rond de 80 euro) je pc laten bouwen. Dan heb je meer waar voor je geld.

Als beginpunt kun je bijvoorbeeld hier even rondneuzen. Dan zie je dat je voor 900 euro al een betere processor, dubbel de opslag en een betere kwaliteit voeding krijgt. En dan is deze guide ook niet meer de beste keuze op dit moment naar mijn mening.

[ Voor 5% gewijzigd door lamaa1 op 24-10-2020 19:18 ]

• Djarune
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-11 23:19
Eens met hierboven. Neem een systeem uit de best-buy guide en laat hem bouwen door Azerty, Alternate of SiComputers. Krijg je verl meer waar voor je geld en enkel A-componenten.