Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• RemcoZwolle
  • Registratie: oktober 2020
  • Laatst online: 04-03 01:09
Ik heb sinds 2 weken problemen om mijn Philips Hue account te koppelen met de Google Home app.
Heb de koppeling per ongeluk verwijderd ipv die te updaten.

Als ik nu Philips hue opnieuw wil koppelen krijg ik telkens de volgende melding:

Kan de instelling niet updaten. Controleer je verbinding.

Hoe los ik dit op, want ik kom er niet meer uit.

Heb het volgende al geprobeerd:

- Iemand anders als lid van het het huis toegevoegd en via zijn mobiel het proberen te koppelen.
- Wachtwoord van Philips Hue veranderd.
- Huis verwijderd en alle koppelingen.
- Via 4G proberen te koppelen.

Bovenstaande werkte allemaal niet.

Hopelijk weet iemand een oplossing.

Beste antwoord (via RemcoZwolle op 04-02-2021 04:01)

• Peter_Bui
  • Registratie: december 2017
  • Niet online
Ga naar https://myaccount.google.com/accountlinking en ontkoppel Phillips Hue

Alle reacties

• heula71
  • Registratie: januari 2019
  • Laatst online: 16-02 16:57
Ik heb hetzelfde probleem sinds een paar dagen. Ik heb het bij Philips aangekaart en zij geven aan het intern te onderzoeken.
Wel super irritant maar even afwachten waar ze mee komen.

• RemcoZwolle
@heula71 ben dus niet de enige.

Thx voor de reactie!

Zou je kunnen laten weten als je meer hebt gehoord?

• RemcoZwolle
@heula71 Heb contact gehad met Philips, maar die reageren nu al een aantal dagen niet meer.

Heeft u al meer gehoord?

• Tom.verbrugghe
  • Registratie: oktober 2019
  • Laatst online: 13-11-2020
Ik had het zelfde probleem en vandaag nog eens proberen te koppelen en gelukt

• RemcoZwolle
@Tom.verbrugghe Mooi dat het bij jou is gelukt.

Bij mij is het nog steeds niet gelukt. En Philips reageert nergens meer op, dus lekkere klantenservice daar.

Als iemand nog tips heeft waardoor het misschien kan worden opgelost dan hoor ik het graag. Want zit al 5 weken met dit probleem en daardoor werkt mijn hele home automation niet goed meer met elkaar.

• ERASER007
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 05-06 16:15
Same here met zelfde oorzaak als remcozwolle. Hoor graag wat de oplossing is!

• Maus84
  • Registratie: november 2020
  • Laatst online: 21-11-2020
Hier hetzelfde probleem / melding.
Heb de nieuwste brigde en alles op hetzelfde netwerk..
Zal ook ns an de bel trekken bij philips, maar mss dat er meer mensen zijn die dit aan de hand hebben of hadden en hier een oplossing voor gevonden hebbben?
Hoor graag wat ik nog kan proberen...

• JSBars
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 16:16
Paar weken terug ook gehad. Uiteindelijk m'n hele hue systeem gereset. Daarna kon ik ze weer toevoegen aan Google home.
Is een probleem wat veel meer speelt, al jaren, dus vertrouwen in een oplossing vanuit Google of Philips heb ik niet echt meer.

• Hunkaroglu
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 10:00
JSBars schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 08:39:
Paar weken terug ook gehad. Uiteindelijk m'n hele hue systeem gereset. Daarna kon ik ze weer toevoegen aan Google home.
Is een probleem wat veel meer speelt, al jaren, dus vertrouwen in een oplossing vanuit Google of Philips heb ik niet echt meer.
Wat bedoel je met reset?

Alles opnieuw instellen en koppelen? Je scenes opnieuw toevoegen ed?

Sorry maar daar begin ik niet aan. Straks heb je hetzelfde probleem.

Trouwens het lukt bij mij ook niet om andere apparaten te koppelen, zoals Honeywell of Sonos in de google Home App. Elke keer krijg ik dezelfde melding.

Net nieuwe huis toegevoegd en zelfs dat verwijderen lukt niet.
Denk dat ze een algemene storing hebben momenteel.

Model 3 LR AWD | Pearl White | 18’’ No Aero caps | Black and White Interior | No FSD

• D-Houten
  • Registratie: november 2020
  • Laatst online: 29-12-2020
Zelfde probleem. Hue bridge reset, geen connectie

• MarkA1963
  • Laatst online: 27-12-2020
Het is inderdaad een algemeen probleem bij Google. Eerst verdwenen mijn Nest producten (deurbel, camera en rookmelders) en ik kan ze niet meer toevoegen, ik kan zelfs niet in mijn Nest-account tenzij ik een nieuw huis aanmaak. Ik heb vandaag lampen aan Philips Hue toegevoegd, in de Hue app geen probleem, maar in de Home app krijg ik ze niet toegevoegd. Bij een reconnect met Hue is die verdwenen uit de Home app en ik krijg het niet meer opnieuw toegevoegd.
Zowel met de Nest als met de Hue steeds de melding 'Kan de instelling niet updaten. Controleer de verbinding'.
Bij Google geen reactie, tenzij dat het email adres van de support niet meer gemonitord wordt... *Zucht*

• JSBars
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 16:16
Hunkaroglu schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 10:08:
[...]

Wat bedoel je met reset?

Alles opnieuw instellen en koppelen? Je scenes opnieuw toevoegen ed?

Sorry maar daar begin ik niet aan. Straks heb je hetzelfde probleem.
Ja precies dat bedoelde ik. Als het aantal lampen mee valt is het niet eens zo'n lang klusje.

• Hunkaroglu
JSBars schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 14:04:
[...]

Ja precies dat bedoelde ik. Als het aantal lampen mee valt is het niet eens zo'n lang klusje.
Precies.. als het aantal lampen mee valt. Aangezien ik 2 bridges heb.. ga ik daar niet aan beginnen. ;)

Model 3 LR AWD | Pearl White | 18’’ No Aero caps | Black and White Interior | No FSD

• Peanutman
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 27-05 22:36
Ik heb dit dus ook weken gehad toen ik m'n oude home mini weer had afgestoft. Ik las ergens over de de "Opruimen" functionaliteit in de Hue app. Duurde een minuutje en daarna koppelde die in 1 keer in de Home app. Je bent wel je scenes en routines kwijt, maar je kamers/ruimtes blijven er in. Vervelend, maar goed, het werkte bij mij

• Hunkaroglu
Peanutman schreef op zondag 22 november 2020 @ 14:48:
Ik heb dit dus ook weken gehad toen ik m'n oude home mini weer had afgestoft. Ik las ergens over de de "Opruimen" functionaliteit in de Hue app. Duurde een minuutje en daarna koppelde die in 1 keer in de Home app. Je bent wel je scenes en routines kwijt, maar je kamers/ruimtes blijven er in. Vervelend, maar goed, het werkte bij mij
Dat zal misschien voor Hue werken, maar koppelen van andere services heb ik ook moeite mee.

Het is overigens vandaag wel gelukt om een huis te kunnen verwijderen.

• ERASER007
Peanutman schreef op zondag 22 november 2020 @ 14:48:
Welke opruim functie heb je gebruikt? Lees alleen van de Factory reset. Ben benieuwd hoe de kamers etc blijven bestaan.

• Peanutman
ERASER007 schreef op zondag 22 november 2020 @ 17:03:
[...]

Welke opruim functie heb je gebruikt? Lees alleen van de Factory reset. Ben benieuwd hoe de kamers etc blijven bestaan.
In de Hue app zelf, instellingen - Hue Bridge en dan op het i'tje klikken.

Gezien de vorige reactie misschien handig te vermelden dat ik enkel het probleem had van de TS, dus dat mijn Hue account niet meer gelinkt kon worden in de Google home app en hij hier na het geven van toestemming steeds de melding gaf dat het account niet geüpdatet kon worden. Ik kon dus niet meer mijn Hue lampen aan Google home linken, nu weer wel.

Zoals ik zei blijven je kamers (en zones) bestaan, dit geeft de Hue app ook aan in een melding. Je scenes en routines raak je wel kwijt (staat ook in de melding), dus daar zit wellicht nog wel wat werk in. Heb dat er wel voor over om de lampen ook weer in Google home te krijgen.

Edit: handig, dit zei de melding niet; ik mag alle afstandsbedieningen weer aanmelden... Staan er wel nog met naam in, je moet ze wel weer toewijzen aan de kamers/lampen

[Voor 7% gewijzigd door Peanutman op 22-11-2020 20:56]

• RemcoZwolle
Ik heb afgelopen donderdag maar weer een melding gemaakt via de Hue site, hopelijk nu wel reactie. Als ik halverwege aankomende week nog niks gehoord heb ga ik bellen. Want zit nu al meer dan een maand met dit probleem.

Je krijgt telkens een nummer waaronder de melding is geregistreerd, maar ze doen er niks mee voor mijn gevoel.

Het resetten van mijn Hue bridge is niet handig voor mij, want mijn hele huis hangt vol met Hue. En heb nogal wat scenés voor verschillende routines.

Iedereen bedankt voor het meedenken en als iedereen dit probleem blijft melden via de Hue site, dan moeten ze er wel wat aan doen lijk mij.

Ik hou jullie op de hoogte via hier, Fijna avond nog!

• chriswolfs
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 12-01 12:37
'gelukkig' zijn er meer mensen met dezelfde problemen. Heb al enkele dingen geprobeerd, zoals in de hue app de bridge opruimen of opnieuw een account aanmaken bij hue. Alleen wil hij m'n bridge niet meer herkennen. Lastig probleem aangezien ook slimme stekkers instellen in de home app niet mogelijk is. Dezelfde foutmelding. Hoop dus op het gouden ei betreft oplossing!!

• MarkA1963
  • Laatst online: 27-12-2020
Ik heb 4 uur lang contact gehad met de Google Nest Support.
Dit zijn de stappen die uiteindelijk doorlopen zijn:
  1. Aanmaken van een nieuw huis in de Nest App en er alle Nest Producenten op installeren.
  2. In de Home App werd automatisch dit nieuwe huis ook toegevoegd.
  3. Voeg je Philips Hue account toe aan het nieuwe huis. Helaas werden alle lampen onderaan in de Home App weergegeven als niet toegewezen aan een huis, ik moest ze een voor een toewijzen aan huis en kamer. Goed nieuws: mijn scenes werden meteen herkend, ook degene die ik zelf gemaakt had.
  4. Ik moest ook mijn assistants en chromecasts verplaatsen, ze stonden vermeld als verbonden aan een ander huis (nl. het oude huis).
  5. Vanuit het oude huis alle nog overblijvende apparaten verplaatsen naar het nieuwe huis. Als alle apparaten verwijderd zijn uit het oude huis, kan je dit verwijderen. Eventueel kan je je nieuwe huis hernoemen.
Maar volgens mij had het korter en gemakkelijker gekund:
  1. Maak een nieuw huis in de Nest-App of Home-App.
  2. Verplaats alle apparaten van het oude huis naar het nieuwe huis
  3. Verwijder je oude huis.
  4. Voeg je Nest-toestellen terug toe.
  5. Koppel je Hue account (of andere accounts waarmee je problemen had).
  6. Hernoem eventueel je nieuwe huis.
Ik denk dat je dan een hoop werk bespaart en dat alle lampen (of andere toestellen) meteen juist zullen staan, vermits je maar één huis hebt (nl. het nieuwe) op het ogenblik dat je opnieuw koppelt.

PS: Voor wie een Nest Aware abonnement heeft: Support zei dat ze mijn bestaande abonnement zouden terugbetalen en dat ik een nieuw abonnement moest nemen voor mijn nieuw huis. Dit is echter niet zo! Na het verwijderen van het oude huis, stelt Nest zelf voor om je lopende abonnement voor een ander huis te activeren.

Veel succes!

• Hunkaroglu
MarkA1963 schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:44:
Ik heb 4 uur lang contact gehad met de Google Nest Support.
Dit zijn de stappen die uiteindelijk doorlopen zijn:
  1. Aanmaken van een nieuw huis in de Nest App en er alle Nest Producenten op installeren.
  2. In de Home App werd automatisch dit nieuwe huis ook toegevoegd.
  3. Voeg je Philips Hue account toe aan het nieuwe huis. Helaas werden alle lampen onderaan in de Home App weergegeven als niet toegewezen aan een huis, ik moest ze een voor een toewijzen aan huis en kamer. Goed nieuws: mijn scenes werden meteen herkend, ook degene die ik zelf gemaakt had.
  4. Ik moest ook mijn assistants en chromecasts verplaatsen, ze stonden vermeld als verbonden aan een ander huis (nl. het oude huis).
  5. Vanuit het oude huis alle nog overblijvende apparaten verplaatsen naar het nieuwe huis. Als alle apparaten verwijderd zijn uit het oude huis, kan je dit verwijderen. Eventueel kan je je nieuwe huis hernoemen.
Maar volgens mij had het korter en gemakkelijker gekund:
  1. Maak een nieuw huis in de Nest-App of Home-App.
  2. Verplaats alle apparaten van het oude huis naar het nieuwe huis
  3. Verwijder je oude huis.
  4. Voeg je Nest-toestellen terug toe.
  5. Koppel je Hue account (of andere accounts waarmee je problemen had).
  6. Hernoem eventueel je nieuwe huis.
Ik denk dat je dan een hoop werk bespaart en dat alle lampen (of andere toestellen) meteen juist zullen staan, vermits je maar één huis hebt (nl. het nieuwe) op het ogenblik dat je opnieuw koppelt.

PS: Voor wie een Nest Aware abonnement heeft: Support zei dat ze mijn bestaande abonnement zouden terugbetalen en dat ik een nieuw abonnement moest nemen voor mijn nieuw huis. Dit is echter niet zo! Na het verwijderen van het oude huis, stelt Nest zelf voor om je lopende abonnement voor een ander huis te activeren.

Veel succes!
Bij mij lukt het nog steeds niet. Zelfs niet via een nieuwe telefoon, andere google account ook niet

• ERASER007
Hier ook terugkoppeling van Philips maar nog geen oplossing:

Wij vermoeden dat de problemen voortkomen uit het certificaat dat tussen de Hue bridge en de google home wordt gebruikt om elkaar te herkennen. Wij zijn hier op dit moment vanaf onze kant mee bezig, maar ik durf u niet te vertellen wanneer het zich oplost. Mijn excuses voor het ongemak. Ik wil u vragen het even enkele dagen aan te zien, en nogmaals contact op te nemen als het probleem blijft.

• Hunkaroglu
Hebben jullie alleen problemen met Philips Hue dan?
Bij mij lukt momenteel geen enkele service om te koppelen.

• Hunkaroglu
Zojuist alles kunnen koppelen. Ik had een nieuwe router gekocht en was het aan het instellen. Daarna dacht ik.. laat ik het eens proberen met een nieuwe router. En hij herkent nu gewoon alles. Weet niet zeker of het nou met mijn router te maken heeft. Wellicht bij degene die het niet lukt, om tijdelijk even je wifi netwerknaam of iets dergelijks aan te passen en daarna opnieuw proberen.

• ERASER007
Peanutman schreef op zondag 22 november 2020 @ 17:11:
[...]

Gezien de vorige reactie misschien handig te vermelden dat ik enkel het probleem had van de TS, dus dat mijn Hue account niet meer gelinkt kon worden in de Google home app en
Bedankt voor je reactie! Wat bedoel je met TS

• Peanutman
ERASER007 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 20:11:
[...]

Bedankt voor je reactie! Wat bedoel je met TS
Topic starter. Ik had exact hetzelfde probleem, of in ieder geval dezelfde symptomen. Gezien iedereen z'n setup net wat anders is, weet ik niet of de "Opruimen" functie voor iedereen werkt. Voor mij in ieder geval wel en ik nam het even voor lief dat ik de routines weer moest instellen, scenes kwijt was en de afstandsbedieningen weer moest toewijzen. Werkt in ieder geval nog steeds super dus ik ben tevreden :)

• FENICE
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 29-11-2020
Ik heb een vrij uitgebreid assortiment van Hue devices. Ik bedien deze zowel met Alexa als met Google Home.
Maar mijn ervaring is dat Alexa veeeeeeeeeel vlotter werkt dan GH....

Een paar dagen geleden een Hue Smartplug gekocht. Op 10 seconden met Alexa gekoppeld.
Met GH wordt het device zelfs niet gevonden :(

Hier ook een Nest Hub Max....na een maand werkt de camera niet meer en is ook niet meer te installeren.

Raar: een video call met duo werkt wél....

Maar dus je camera activeren om bv. de ruimte waarin de Nest Hub Max staat te beveiligen, werkt niet.

Toestel al eens aan een vriend gegeven om bij hem es te proberen, na factory reset, werkt ook niet.

Heb het een beetje gehad met GH.

• mjjveldt
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 17:02
Het synchroniseercommando van GH al geprobeert?

GH synchroniseer al mijn apparaten

• RemcoZwolle
Ik heb het probleem nog steeds en kan Philips Hue nog steeds niet koppelen met de Google Home app. Heb het ook via een ander netwerk geprobeerd, maar jammer genoeg geen succes.

Heb 1 reactie van Philips gehad: We hebben meerdere meldingen hierover binnen gekregen en we zijn ermee bezig. Die reactie was van 22 november, maar probeer al vanaf 26 oktober contact te krijgen. Ze belden toen terug met een mogelijke oplossing en kon reageren op de mail als het niet werkte. Het werkte dus niet en de mail beantwoord. Maar nergens reactie op, dus een nieuwe melding gemaakt. Ook 3 weken niks op gehoord. Daarna een nieuwe melding gemaakt en mij daarin wat harder verwoord en toen kwam er wel ineens reactie dat ze ermee bezig zijn. En de desbetreffende medewerker contact opneemt als het is opgelost.

Zit al 2,5 maand zonder de google home koppeling en dat is erg klote, want al mijn smart apparaten lopen via de Google home app. Mijn hele huis hangt vol met Hue.

Ik ga nu weer reageren of ze alweer meer weten. Ik hou jullie op de hoogte!

• RemcoZwolle
Hunkaroglu schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 22:22:
Hebben jullie alleen problemen met Philips Hue dan?
Bij mij lukt momenteel geen enkele service om te koppelen.
Het is mij wel gelukt om Logitech Harmony en Twinkly's kerstverlichting te koppelen met de Google Home app. Heb het alleen met de Philips Hue app.

• Kasper
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 18:17
Had ik dit topic maar eerder gezien :'(

Ik had na het toevoegen van een paar lampen, "hey google, synchroniseer apparaten" een fout met hue terug gaf. Dus ik vol goede moed, hue uit Home verwijderen en weer toevoegen.
Zelfde als de topic starten. Om te janken, gebruikte het zo veel! Krijg het in geen mogelijkheid meer voor elkaar.

• Cybergt
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 07-06 16:32
Heb net hetzelfde probleem gehad 1 extra lamp die ik niet kon toevoegen.

Oplossing was om via de app van hue opruimen te gebruiken.
Daarna kon ik weer hue in google home syncen.

• maubaan
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 08-06 09:14
Zelfde gehad, je moet de api keys in Google verwijderen. Je moet alle hue koppelingen uit Google verwijderen. Deze kan je vrij gemakkelijk vinden via Google zoeken. Er staan ook credentials ergens opgeslagen deze moet je ook verwijderen daarna alles uit en aan zetten. En opnieuw koppelen

I9-9900K | Asro Z390 PHANTOM GAMING 9 Z390 | GiBy8GB D6 RTX 2070 Windforce 8G | Corsair RM550X (2018) 550W ATX24 | Cooler Master ML120L RGB | Corsair Vengeance LPX 32 GB | NZXT H500

• Kasper
maubaan schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 22:01:
Zelfde gehad, je moet de api keys in Google verwijderen. Je moet alle hue koppelingen uit Google verwijderen. Deze kan je vrij gemakkelijk vinden via Google zoeken. Er staan ook credentials ergens opgeslagen deze moet je ook verwijderen daarna alles uit en aan zetten. En opnieuw koppelen
Allemaal geprobeerd.

Telkens kom ik wel bij de inlogpagina -> toegang verlenen, daarna gaat hij terug naar Home en dan krijg ik de welbekende foutmelding.

Nou... de bridge "opruimen" heeft het opgelost. Daarna kon ik weer met google linken.

Maar toen werd ik geconfronteerd met mijn uit de handgelopen Hue verzameling; alle accessoires, routines, etc opnieuw instellen.

Het heeft een hele tijd gekost maar alles werkt weer naar behoren!

[Voor 20% gewijzigd door Kasper op 04-12-2020 09:07]

• Peter_Bui
  • Niet online
maubaan schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 22:01:
Kan je misschien vertellen waar je dan moet inloggen, om die api keys te verwijderen. Of doe je dat met een app?

Alvast bedankt voor je reactie.

• maubaan
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 08-06 09:14
dit kan via de backend van google. ik weet nog wel dat ik ook iets in de backend van de hue receiver heb gedaan. deze kan je benaderen op het IP van de node

I9-9900K | Asro Z390 PHANTOM GAMING 9 Z390 | GiBy8GB D6 RTX 2070 Windforce 8G | Corsair RM550X (2018) 550W ATX24 | Cooler Master ML120L RGB | Corsair Vengeance LPX 32 GB | NZXT H500

• RemcoZwolle
Ik heb nog steeds niks van Philips gehoord en krijg steeds geen respons op mijn meldingen. Heb 1 melding gedaan en daar word niks meer mee gedaag. Had een respons in het begin gehad ''we zijn er mee bezig en hebben meerdere meldingen hierover gehad''. Afgelopen weekend weer een mail gestuurd of ze konden zeggen wat de status ervan is, maar geen enkele respons.

Weet iemand misschien een andere applicatie of software waardoor ik wel al mijn apparaten kan laten samenwerken? Want ik kan nu niet alles bedienen zoals het wel zou moeten.

Heb de volgende apparaten:

- Philips Hue
- Logitech Harmony Hub
- Twinkly smart lights (kerstverlichting).

Bedankt voor het meedenken!

• pascal.be
  • Registratie: december 2020
  • Laatst online: 09-02 20:31
hier spijtig genoeg zelfde probleem. Op hue app kan ik alles bedienen, maar het koppelen naar Google Home lukt niet meer, hue verwijderd uit Google Home, en daarna terug proberen toe te voegen in Google Home, via "werkt met Google" deze stuurt mij naar api.meethue.com, maar daar stopt het? Ander zoals bv Woox kan ik wel zonder probleem toevoegen.

• Saendelft
  • Laatst online: 08-03 20:19
Hier hetzelfde probleem helaas om gek van te worden.

Hue account al opnieuw aangemaakt.
Home opnieuw geinstalleerd.
2de woning in home app
Via tablet en ander account
Bridge leeggemaakt (tot frustratie van de overige gezindsleden).

Niets werkt.

• Saendelft
  • Laatst online: 08-03 20:19
Saendelft schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 17:14:
Hier hetzelfde probleem helaas om gek van te worden.

Hue account al opnieuw aangemaakt.
Home opnieuw geinstalleerd.
2de woning in home app
Via tablet en ander account
Bridge leeggemaakt (tot frustratie van de overige gezindsleden).

Niets werkt.
Aanhouder wint en na uren prutsen ineens wel de koppeling. Geen idee waarom nu wel. Zucht.

• pascal.be
  • Laatst online: 09-02 20:31
Hier werkt het terug ;-) niets anders gedaan, denk dat Philips of Google het hebben aangepast

• ERASER007
pascal.be schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 23:04:
Hier werkt het terug ;-) niets anders gedaan, denk dat Philips of Google het hebben aangepast
Hier helaas nog geen verandering... :'(

• RemcoZwolle
Hier ook nog steeds niet gelukt. En Philips reageert nergens meer op, belachelijk slechte klantenservice!

• Hunkaroglu
RemcoZwolle schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 13:56:
Hier ook nog steeds niet gelukt. En Philips reageert nergens meer op, belachelijk slechte klantenservice!
Hunkaroglu schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:57:
Zojuist alles kunnen koppelen. Ik had een nieuwe router gekocht en was het aan het instellen. Daarna dacht ik.. laat ik het eens proberen met een nieuwe router. En hij herkent nu gewoon alles. Weet niet zeker of het nou met mijn router te maken heeft. Wellicht bij degene die het niet lukt, om tijdelijk even je wifi netwerknaam of iets dergelijks aan te passen en daarna opnieuw proberen.
Dit al geprobeerd? Backup router gegevens. Reset daarna de router en probeer het opnieuwe. Mocht het niet lukken kun je je instelling altijd nog terug zetten via restore optie.

• RemcoZwolle
Hunkaroglu schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 15:06:
[...]

[...]

Dit al geprobeerd? Backup router gegevens. Reset daarna de router en probeer het opnieuwe. Mocht het niet lukken kun je je instelling altijd nog terug zetten via restore optie.
Heb het idd geprobeerd. Ook om het via internet van iemand anders te koppelen en zelfs via mobiele data. Maar ik geef google toestemming om philips hue te bedienen, maar steeds dezelfde melding ''de verbinding kan niet worden geupdate''.

• Hunkaroglu
RemcoZwolle schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 18:22:
[...]

Heb het idd geprobeerd. Ook om het via internet van iemand anders te koppelen en zelfs via mobiele data. Maar ik geef google toestemming om philips hue te bedienen, maar steeds dezelfde melding ''de verbinding kan niet worden geupdate''.
Ok. Dan heb ik blijkbaar geluk gehad dat het bij mij ineens wel werkte.

• Prescott
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 31-12-2020
Bij mij was de oplossing om Philips Hue op een andere mobiel toe te voegen in Google Home.

[Voor 73% gewijzigd door Prescott op 16-12-2020 19:23]

• RemcoZwolle
Prescott schreef op woensdag 16 december 2020 @ 19:06:
Bij mij was de oplossing om Philips Hue op een andere mobiel toe te voegen in Google Home.
Dat had ik ook geprobeerd, maar bij mij werkte het niet.

Philips is nu trouwens helemaal stil, krijg totaal geen contact meer met ze.

• NaN
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Zucht, had ik dit topic maar eerder gezien.

Hier ook sinds gisteren geprobeerd HUE opnieuw te koppelen, maar: "controleer je netwerkverbinding"...

Yeah, right... :(

Maar, altijd "fijn" om te zien dat ik niet de enige ben! *O*

En Hue resetten is voor mij geen optie, zoals ik hier en daar lees/zie. 8)

• Kasper
Voor mij hielp het om de bridge "op te ruimen"

Dat is niet een gehele reset. Al je kamers en lampen blijven bestaan.

Alleen al je sensoreninstellingen, routines, scenes verdwijnen. Wat mij als nog een uur instelwerk gaf. Maar het werkt weer naar behoren en "synchroniseer apparaten" werkt nu ook weer!

• RemcoZwolle
Voor mij hielp het om de bridge "op te ruimen"

Dat is niet een gehele reset. Al je kamers en lampen blijven bestaan.

Alleen al je sensoreninstellingen, routines, scenes verdwijnen. Wat mij als nog een uur instelwerk gaf. Maar het werkt weer naar behoren en "synchroniseer apparaten" werkt nu ook weer!
Het resetten van mijn Hue bridge is niet handig voor mij, want mijn hele huis hangt vol met Hue. En heb nogal wat scenés voor verschillende routines.

Het ligt voor mijn gevoel niet aan de bridge van philips. Want je linkt je Hue account aan Google, er gaat iets mis tussen google en de Philips hue connectie. Maar Philips reageert nergens op, dus zo komen we er ook niet achter.

• RicardoLans
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 04-06 08:26
@RemcoZwolle helaas voor mij hetzelfde probleem. Ik heb wel de poging gedaan met bridge opruimen en tot mijn verbazing is dit een oplossing...
Nu alles weer opnieuw instellen en gebruiken.

Ik ben het met je eens dat dit niks te maken hoort te hebben met de bridge of de app, echter ben ik bang dat er in de bridge iets niet goed is. Weliswaar de al reeds aangegeven certificaat issue waar philips mee bezig was en dat ze dat met opruimen wel op de bridge zetten... ik heb verder niet geprobeerd om via wireshark of iets anders de verbinding te onderzoeken.

Tot philips met een degelijk onderzoek, antwoord of oplossing komt kun je eventueel leven met alles opnieuw instellen zodat je er weer gebruik van kan maken. Anders ben ik bang dat je lang kunt wachten gezien de reacties hier over philips en de snelheid (lees traagheid) waarmee ze werken en communiceren.

• ERASER007
Na radiostilte van Philips support toch maar de stoute schoenen aangetrokken: screenshots van alle settings gemaakt, diep gezucht en de bridge gereset. En je hoor... Google home maakt verbinding.

• Varadero-rijder
  • Laatst online: 16-03 19:58
Met frisse tegenzin zojuist een reset gedaan. Idd alle scenario's weg, maar ik kon nu in één keer koppelen aan Google Home. Wel triest dat het zo moet. Ook jammer dat er nog steeds geen backup mogelijkheid is voor je configuratie. Dat had een reset nog enigszins acceptabel gemaakt als work-around.

• RemcoZwolle
ERASER007 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 17:08:
Na radiostilte van Philips support toch maar de stoute schoenen aangetrokken: screenshots van alle settings gemaakt, diep gezucht en de bridge gereset. En je hoor... Google home maakt verbinding.
Is dit je door Philips verteld? Want ik krijg nog steeds geen contact met ze, totale radiostilte!

• ERASER007
RemcoZwolle schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 17:16:
[...]

Is dit je door Philips verteld? Want ik krijg nog steeds geen contact met ze, totale radiostilte!
Nee helaas nog steeds geen reactie. Gedaan obv tips uit dit draadje.

• RemcoZwolle
ERASER007 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 17:37:
[...]

Nee helaas nog steeds geen reactie. Gedaan obv tips uit dit draadje.
Belachelijk toch dat ze gewoon nergens op reageren. Je betaald genoeg voor het product en als er dan wat is krijg je geen reactie, schandalig gewoon. Had dit niet verwacht van Philips.

Ik zou ook graag mijn bridge willen resetten als dit het probleem verhelpt, maar dan ben ik sowieso een aantal dagen bezig om alles weer in te stellen naar de huidige staat. Je bent dan al je routines en scenés kwijt, moet je dan ook al je lampen weer opnieuw verbinden?

• RemcoZwolle
Ik heb in mijn vorige mail ook gezet ''als ik geen reactie krijg dan schakel ik het klachtenkompas in''. Ik ben nu echt in staat dit te doen, ook omdat ik niet de enige ben waar dit mee gebeurd.

Dus als mensen hetzelfde willen, laat het mij weten. Want hoe meer mensen hetzelfde ervaren, hoe sterkere zaak we hebben.

• lithje
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 16-04 20:13
Ik heb niet het probleem van de TS, maar een ander probleem met de Hue app. Nieuwe routines worden niet onthouden. 3 Maanden terug met Hue gebeld. Was bekend bij hun, binnen enkele dagen een update. Op dit moment nog steeds niet opgelost.

Gister contact gehad met Philips Hue via Facebook. Daar reageren ze binnen 1 dag. Misschien is dat een optie voor jullie om contact te krijgen?

Wat me opviel is dat ze vroegen of ik apps van derde partijen gebruikte. Toen ik vertelde dat ik Home gebruik, hebben ze me gevraagd om dat een aantal dagen niet te doen. Het lijkt erop dat de combinatie met Google Home voor meer problemen zorgt. Nu 1 dag niet gebruikt en de routine in de Hue app staat er nog. Mocht dit oo niets uitlopen, ga ik toch eens die opruim functie gebruiken.

Waar ik overigens nog meer van baal, is dat de Hue app geen split-screen functie ondersteunt in Android. Bijna alle apps ondersteunen dat, behalve Hue weer.. maar goed, dat terzijde.

• Marselaar
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 02-06 13:14
Ai, ik ben er ook tegenaan gelopen. Eerst wilde ik een lamp zonder serienummer (verstopt) toevoegen via EasyHue, maar die gaf ook al aan "Geen verbinding". Daarna gaf Syncen steeds een error. Vanochtend Hue uit Google Home gegooid en niet meer te koppelen. Spijt.

Ik lees uit het topic nu twee opties:
- Nieuw Huis instellen
- Bridge opruimen (verdwijnen hier dan ook de standaardscenes mee?)

Lijkt me ook de volgorde van arbeidsintensiviteit?

UPDATE:
Inmiddels nog geprobeerd de Philips Hue bridge informatie uit mijn router te wissen. Geen resultaat.

Bridge opruimen gedaan, en nu werkt het wel. Opnieuw instellen viel op zich wel mee, nadat ik overal een screenshot van heb genomen. Maar het is echt alleen de sensor en schakelaar info die niet meer gekoppeld is en eigen gemaakte scenes

Ik had eerder contact opgenomen met de Facebook pagina van Philips Hue. Zij kwamen met onderstaande oplossing nadat ik al de bridge had opgeruimd. Dus misschien helpt dit nog iemand:

Can you delete all the connections to Google in your meethue account via web browser: https://account.meethue.com/login-country? Then unplug the bridge for at least 30 seconds and try to connect it to Google Home again?

[Voor 50% gewijzigd door Marselaar op 11-01-2021 19:05. Reden: vraagje toegevoegd bij bridge opruimen]

PSN: Marselaar

• Peter_Bui
  • Niet online
Can you delete all the connections to Google in your meethue account via web browser: https://account.meethue.com/login-country? Then unplug the bridge for at least 30 seconds and try to connect it to Google Home again?

Heb het geprobeerd, maar helaas, nog steeds dezelfde melding, en geen koppeling.

• RemcoZwolle
Dan ben ik bang dat ik toch mijn Hue bridge moet gaan resetten. Als dit echt helpt, dan moet het maar.

@Marselaar een screenshot van alles scenes maken is wel een slimme idd.

Blijf niet wachten op de philips helpdesk, wacht al sinds eind oktober.

Ik laat weten of het resetten idd heeft geholpen!

• XiniX88
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 14-06 18:19
Ik heb eerst opruimen gedaan, werkte niet
Daarna factory reset, werkte niet
Daarna alles ontkoppeld en heel mijn account verwijderd bij hue alles aangemaakt, werkte niet

Geen idee hoe ik dit werkend krijg. Ging bij mij mis van upgrade van de hue v1 naar v2...

• RemcoZwolle
Als je je bridge reset, moet je dan ook al je lampen weer opnieuw koppelen?

• XiniX88
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 14-06 18:19
Ja, maar hij had ze wel netjes allemaal ontkoppeld dus zoeken en klaar. Anders moet je die leuke code op de lamp opzoeken en daarmee koppelen. Viel mij mee dat dat niet moest, moest ik wel met de v1 bridge naar v2 doen... En heb aardig wat lampen hangen.

• RemcoZwolle
Ik heb mij Bridge gereset, maar heeft nog steeds geen effect.

Heb Philips Hue net weer een mail gestuurd via hun site.

Dit is de mail:

Goedemorgen,

Ik probeer al sinds eind oktober contact te krijgen, maar krijg nergens respons op. Ben het nu echt helemaal zat! Ik betaal veel geld voor een high end product, maar als er iets mee is dan krijg je totaal geen contact met de klantenservice.

Heb nu al ruim €1200,- in mijn Philips Hue producten zitten. Dit werkte altijd met Google Home, maar sinds oktober werkt dat niet meer. Wilde mijn lampen in de Google Home app updaten, maar verwijderde de connectie per ongeluk. Daarna opnieuw proberen te verbinden, maar krijg steeds de melding ''kan de instelling niet updaten, controleer je verbinding''.

Heb alles al geprobeerd:

- Via een andere telefoon proberen te verbinden met de Google Home app, zowel op mijn eigen account als die van iemand anders.
- Via een andere WIFI proberen te verbinden.
- Via 4G proberen te verbinden.
- Iemand anders in mijn huis toegevoegd in de Google Home app en die laten verbinden.
- Hele bridge teruggezet naar de fabrieksinstellingen.
- Wachtwoord veranderd van mijn Philips Hue account.
- Emailadres veranderd van mijn .live email naar mijn Gmail email adres.
- Alle connecties met de bridge verwijderd in mijn Philips Hue account via de website.

Al deze bovenstaande handelingen hebben totaal geen effect. Ik wil nu graag een keer een oplossing, want mijn hele home automation systeem werkt al sinds eind oktober niet meer. Heb het gekocht omdat het goed met de Google assistant zou werken, dat adverteren jullie ook telkens. Maar dat werkt nu dus helemaal niet.

Ik zou graag een reactie willen en dan eerst via de mail, want de tweede keer dat ik de klacht weer stuurde na geen reactie was het antwoord ''we hadden u geprobeerd te bellen''. Sindsdien niks meer gehoord, ook na meerdere nieuwe contactformulieren ingevuld te hebben. Ik ben overdag niet altijd bereikbaar, dus dan kunnen we beter een tijdstip afspreken dat er word gebeld.

Dit heeft nu lang genoeg geduurd, vind de hele afhandeling tot nu toe echt schandalig. Zover je het een afhandeling kunt noemen, is nog niks gebeurd.

---------------------------------

Heb dus sinds eind oktober geen contact gekregen met de klantenservice. Heb dezelfde klacht al 5 keer gestuurd. Maar telkens komt er een bevestigingsmail, maar verder geen respons erop.

• TheGhost
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 03-06 10:01
Ik heb dit probleem ook. Vanalles geprobeerd, niks werkt...

I'm not weird, I'm a limited edition

• van Ommen
  • Registratie: februari 2021
  • Laatst online: 03-02 13:18
Hier ook sinds 01-02-2021.
In de Google Home had ik dubbel zoveel lampen aantallen en dacht even lekker opruimen door te ontkoppelen..

hierna opnieuw via GH de Hue proberen te koppelen...helaas, vanaf nu geen verbinding...

Zoals ik lees nog een listig klusje om op te lossen

[Voor 12% gewijzigd door van Ommen op 02-02-2021 15:38]

• RemcoZwolle
@van Ommen @TheGhost Ja het loopt al bijna een half jaar. En Philips reageert nergens op. Geen idee hoe je dit oplost. Je zou van zo'n high end product verwachten dat er wel goeie klantenservice bij zou zitten, maar het is echt heel slecht. Je krijgt een bevestiging van je melding/klacht, maar daarna hoor je er niks meer van. Ook niet als je op de mail reageert.

Als jullie ideën hebben, dan hoor ik het graag

• van Ommen
  • Laatst online: 03-02 13:18
@RemcoZwolle
Opgelost....klein uurtje ...en alle 27 lampen zijn weer verbonden.
Ik heb HUE, Ikea en Lidl lampen. e14, e27, GU20, ledstrips, en andere HUE lampen.
Bestuurbaar met stem via Sonos playbar en Google nest.

Hoe?
In GH heb ik een nieuw huis aangemaakt....en kon stuk voor stuk de lampen toekennen aan ruimtes,
Wellicht heb ik nog de lange weg bewandelt maar het ging prima.

Alle ruimte weer even kort omschreven GANG, VOORKAMER, KEUKEN, ACHTERTUIN, VOORTUIN, ZOLDER...etc,

Allen dank voor de tips...

[Voor 8% gewijzigd door van Ommen op 02-02-2021 21:36. Reden: aanvulling tekst]

• energys
  • Laatst online: 03-02 05:14
Hallo allemaal,
Ik had het zelfde probleem dat ik mijn Philips heu
Niet meer kon linken. Wat ik gedaan heb in de Philips heu app. Bij internet instellingen het zigbee kanaal gewijzigd. En HOPPA gelijk was hij weer terug. Dus ook weer in mijn Google hub.
Hoop dat jullie hier ook wat aan hebben!!

• RemcoZwolle
Bij mij werkt het jammergenoeg niet. Er is iets mis met de koppeling tussen je Philips Hue account en je google Home. Als die connectie er is dan komt pas je connectie met je bridge en lampen.

Ik heb mijn wachtwoord van mijn Hue account verwijderd, maar hij blijft hem proberen te linken. Kan niet vinden hoe ik dit oplos. Ergens staan de inloggegevens opgeslagen en die gebruikt die telkens om te verbinden. Normaal gingje naar je browser en kon je daar accepteren dat Google je Hue bedient, nu zegt die ''je account linken'' en daarna de melding ''kan de instellingen niet updaten''. Hij blijft dus ergens hangen.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• Peter_Bui
  • Niet online
Ga naar https://myaccount.google.com/accountlinking en ontkoppel Phillips Hue

• Peter_Bui
  • Niet online
energys schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 05:00:
Hallo allemaal,
Ik had het zelfde probleem dat ik mijn Philips heu
Niet meer kon linken. Wat ik gedaan heb in de Philips heu app. Bij internet instellingen het zigbee kanaal gewijzigd. En HOPPA gelijk was hij weer terug. Dus ook weer in mijn Google hub.
Hoop dat jullie hier ook wat aan hebben!!
Kanaal veranderd, maar helaas, krijg nog steeds dezelfde melding.

• RemcoZwolle
@Peter_Bui bedankt voor de link. Nu heb ik mijn account wel kunnen koppelen.

Bij mij heeft wss wel gewerkt dat ik mijn bridge totaal heb gereset. Ben je wel al je scenés kwijt, maar als je over een screenshot van maakt is het zo weer ingesteld.

Hopelijk werkt dit ook voor jou!

• Pieterhoogland
  • Laatst online: 06-03 00:53
Weet iemand ook hoe dit allemaal moet met philips hue Bluetooth lamp? Zonder bridge?

• jobr
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 18:42
Pieterhoogland schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 00:18:
Weet iemand ook hoe dit allemaal moet met philips hue Bluetooth lamp? Zonder bridge?
Koppelen met Google Home?
https://www.philips-hue.c...n_met_de_Google_Assistent

of:
https://www.smartlampen.n...hue-koppelen-google-home/

Alleen is er een bug aanwezig waardoor de google na een paar uur de verbinding kwijt is als de lampen de laatste update hebben.

[Voor 41% gewijzigd door jobr op 06-02-2021 19:21]

• Pieterhoogland
@jobr ik weet hoe ik hem moet instellen maar toen ik hem per ongeluk verwijderde wilde die niet meer connecten. (Zelfde probleem als de rest) maar ik heb geen bridge

• jobr
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 18:42
Pieterhoogland schreef op zondag 7 februari 2021 @ 00:21:
@jobr ik weet hoe ik hem moet instellen maar toen ik hem per ongeluk verwijderde wilde die niet meer connecten. (Zelfde probleem als de rest) maar ik heb geen bridge
Connecten aan google home bedoel je neem ik aan.
Lamp resetten via de app en verwijderen uit google home. Dan eerst aan google home toevoegen en daarna weer aan de app.
Maar het blijft maar een paar uur werken (bij mij).

• Pieterhoogland
@jobr dankjewel! Hij werkt weer bij mij

• Rob310
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 13-06 21:17

Rob310

kermisfanaat

Ik had vandaag hetzelfde probleem.
Ineens geen Hue meer te vinden door mijn Google Home.
Na het lezen van dit draadje heb ik de boel net ff andersom benaderd en heb mijn GH gereset ipv mijn Hue bridge waarna alles weer werkt zoals vanouds.

In je Home app je GH selecteren (in mijn geval "Google speaker", dan rechtsboven de instellingen openen waardoor je in apparaatinstellingen komt.
Dan de 3 punten rechtsboven selecteren, bovenste optie is opnieuw opstarten

Zou TS @RemcoZwolle hier ook al eens mee geëxperimenteerd hebben?

De meeste computerproblemen ontstaan tussen de rugleuning van de bureaustoel en het toetsenbord

• Hoolz14
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 10:38
Zojuist ook dit probleem gehad.

Ik heb het philips hue account ontkoppeld van mijn google account.
Ik heb '' tijdelijk '' een nieuw huis aangemaakt, en het philips hue account hiermee gekoppeld.

Hierna heb ik het account weer ontkoppeld, en het met mijn huidige huis weer gekoppeld (dit werkte weer)

Het enige wat je dan hoeft te doen is de lampen opnieuw toe te kennen aan de juiste ruimte.

• Kasper
Bij mij is het alweer gedaan met de pret. Alle hue offline in de google omgeving.

Echt geen zin om elke paar maand, weer alles op te schonen en opnieuw in te stellen.

Via domoticz kan ik alle hue prima bereiken. Dus denk toch dat het meer bij google ligt als bij Signify

Oke, het lijkt alweer te werken. (Had ook een google home app update) toeval of niet..

[Voor 14% gewijzigd door Kasper op 12-02-2021 19:34]

• Humanpug
  • Laatst online: 27-02 08:18
Speciaal een account aangemaakt voor dit draadje...

Ik had hetzelfde probleem, uit het niets geen verbinding meer met de Hue lampen vanuit mijn Google Home.

Alle genoemde opties geprobeerd inclusief opruimen bridge, gegevens wissen uit je Hue account en Hue ontkoppelen in je Google account. Nog steeds 'kan de verbinding niet updaten.. blabla'.

Wat het bij mij heeft gefixed:

Ga naar account.meethue.com in Chrome en alleen CHROME. Log in en sla je gegevens op. Vervolgens selecteer je Chrome als de standaard browser in van je telefoon cq apparaat. Wanneer je Hue nu opnieuw probeert te koppelen in de Home app, lukt dit zonder problemen (althans voor mij).

• PoiznX
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 22-04 12:27
Ik had ook dit probleem vandaag.

Mijn oplossing was:

1.0. Log in je Gmail account via een webbrowser
1.1. Kies "Account"
1.2. Ga naar "Beveiliging"
1.3. Scroll helemaal naar beneden en klik op "Gekoppelde accounts"
1.4. Ontkoppel hier "Philips Hue"

2.0. Open je Google Home app
2.1. Klik linksboven op +
2.2. Ga naar "Apparaat instellen"
2.3. Ga naar "Werkt met Google"
2.4. Klik op "Philips Hue"
2.5. Kies: Link voor account verwijderen

3.0. Ga nu naar: Philips Hue app
3.1. Ga naar "Instellingen"
3.2. Klik op "Hue Bridges"
3.3. Klik op i
3.4. Klik op "Wijzing Zigbee-kanaal"
3.5. Test daarna of de lampen werken (2 keer knipperen)

4.0. Open nu weer je Google Home app
4.1. Klik linksboven op +
4.2. Ga naar "Apparaat instellen"
4.3. Ga naar "Werkt met Google"
4.4. Zoek nu "Philips Hue"
4.5. Koppel nu "Philips Hue" weer aan

Als het goed is moet het nu werken (in ieder geval voor mij dan). Wat je nog moet doen is de lampen weer in de juiste kamers indelen.

• Peter_Bui
  • Niet online
De eerste keer wisselen van Zigbee-kanaal was geen oplossing voor mij.
Maar nog na wat aanpassingen en het veranderen naar Zigbee-kanaal 15, kon ik opeens weer koppelen met Google Home.

• RemcoZwolle
Heb dan eindelijk een reactie van Philips gekregen na 5 maanden. Ik heb het zelf 2 weken geleden opgelost met veel omwegen en gedoe, maar misschien handig voor diegene die het nog niet hebben kunnen oplossen.

Reactie Philips:

Allereerst excuses dat u al een tijdje niks van ons heeft vernomen.

Vervelend om te horen dat uw problemen met Google Home nog steeds niet zijn opgelost.
Ik heb uw situatie even bij een collega van de technische afdeling voorgelegd, die mij aangaf dat er recentelijk een update is geweest om dit probleem te verhelpen.
Wellicht kunt u nogmaals even proberen om de connectie met Google Home te maken.

Lukt dat niet, neem dan nogmaals even contact met ons op. Als het u uitkomt, kunt u ook telefonisch contact opnemen met onderstaand nummer.

U kunt ons telefonisch bereiken via 00800 744 547 75 (Internationaal gratis nummer*) . Wij zijn geopend van maandag tot en met vrijdag, tussen 08.00 - 20.00.

Hopelijk lukt het voor iedereen om dit opgelost te krijgen!!

• NaN
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Nou, bij mij werkt het inderdaad weer! Even opnieuw geprobeerd in GH, plop, HUE staat er weer bij. 8)7

Kan me niet herinneren dat er iets geüpdate is?

[Voor 23% gewijzigd door NaN op 19-02-2021 09:56]

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True