Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn huidige build is van december 2014 en gebaseerd op de I5 4460 en GTX970. Momenteel merk ik dat deze build problemen krijgt op het moment dat ik MS FS wil spelen of Anno 1800. Hij is toe aan vervanging. Overige zaken die ik met pc doe is programmeren en hobbyen met Jupyter notebooks (tensorflow).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Aangezien ik momenteel zie dat mijn CPU het grootste struikelblok is wil ik nu de basis van het systeem aanpassen en mijn GTX970 inpluggen. Als de storm omtrent de 3000 series is gaan liggen wil ik een 3070 op de kop tikken. Totaal budget rond de 1200 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De volgende onderdelen van mijn huidige setup wil ik meenemen:
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil mijn CPU, moederbord, geheugen en opstart-ssd vervangen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen specifieke wensen, met uitzondering van NVIDIA voor mijn GPU, onder andere vanwege de CUDA cores.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een laag geluidsniveau zou fijn zijn, aangezien ik er vele uren naast zit.
Ga je overklokken?
Nee, dat verwacht ik niet.
Wat verwacht je van ons?[i]
Hieronder staat mijn huidige lijstje. Mijn vraag aan jullie, gaat dit werken, en heb ik straks met de gewenste RTX 3070 het meest optimale systeem voor de genoemde prijs.
Mijn huidige build is van december 2014 en gebaseerd op de I5 4460 en GTX970. Momenteel merk ik dat deze build problemen krijgt op het moment dat ik MS FS wil spelen of Anno 1800. Hij is toe aan vervanging. Overige zaken die ik met pc doe is programmeren en hobbyen met Jupyter notebooks (tensorflow).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Aangezien ik momenteel zie dat mijn CPU het grootste struikelblok is wil ik nu de basis van het systeem aanpassen en mijn GTX970 inpluggen. Als de storm omtrent de 3000 series is gaan liggen wil ik een 3070 op de kop tikken. Totaal budget rond de 1200 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De volgende onderdelen van mijn huidige setup wil ik meenemen:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Videokaarten | EVGA GeForce GTX 970 4GB Superclocked ACX 2.0 | € 0,- | € 0,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design Define R5 Zwart | € 103,41 | € 103,41 |
2 | Monitoren | Asus VG248QE Zwart | € 194,33 | € 388,66 |
1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 30,- | € 30,- |
1 | Voedingen | be quiet! Pure Power L8 500W | € 0,- | € 0,- |
1 | Solid state drives | Crucial BX100 250GB | € 0,- | € 0,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 522,07 |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil mijn CPU, moederbord, geheugen en opstart-ssd vervangen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen specifieke wensen, met uitzondering van NVIDIA voor mijn GPU, onder andere vanwege de CUDA cores.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een laag geluidsniveau zou fijn zijn, aangezien ik er vele uren naast zit.
Ga je overklokken?
Nee, dat verwacht ik niet.
Wat verwacht je van ons?[i]
Hieronder staat mijn huidige lijstje. Mijn vraag aan jullie, gaat dit werken, en heb ik straks met de gewenste RTX 3070 het meest optimale systeem voor de genoemde prijs.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 189,- | € 189,- |
1 | Moederborden | MSI MPG B550 Gaming Plus | € 138,05 | € 138,05 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z RGB F4-3200C16D-32GTZRX | € 160,- | € 160,- |
1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 104,90 | € 104,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 591,95 |