Waarom werkt pip niet in mijn opdrachtprompt of andere terminal?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/odbcaL4qKWCGLLLVKCNbbt0w.jpg?f=user_large)
Recentelijk heb ik Conda geinstalleerd voor een machine learning cursus, hiervoor heb ik python 3.8 gedeinstalleerd omdat ik een waarschuwing kreeg bij de installatie van Conda.
1. Ik heb Python 3.9 geinstalleerd (2x), daarbij heb ik add 'Python 3.9 to PATH aangevinkt' en gewoon de standaard installatie gedaan.
Echter in opdrachtprompt ziet het met: pip --version, pip nog steeds niet.
2. Ik heb de PATH van pip en python via omgevingsvariabelen toegevoegd:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5jKVT7SveQhQgylfPrLrrtWc.jpg?f=user_large)
Na dit gedaan te hebben leek pip install Pillow te werken.
Een uur later wil ik opencv installeren via pip, maar krijg ik: SyntaxError: invalid syntax. Ook met pip --version krijg ik pip is not defined.
3. Ik heb de computer opnieuw opgestart
4. met echo %PATH% krijg ik dit:
Het staat er 2x in misschien dat dit niet hoort?
...
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/odbcaL4qKWCGLLLVKCNbbt0w.jpg?f=user_large)
Recentelijk heb ik Conda geinstalleerd voor een machine learning cursus, hiervoor heb ik python 3.8 gedeinstalleerd omdat ik een waarschuwing kreeg bij de installatie van Conda.
1. Ik heb Python 3.9 geinstalleerd (2x), daarbij heb ik add 'Python 3.9 to PATH aangevinkt' en gewoon de standaard installatie gedaan.
Echter in opdrachtprompt ziet het met: pip --version, pip nog steeds niet.
2. Ik heb de PATH van pip en python via omgevingsvariabelen toegevoegd:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5jKVT7SveQhQgylfPrLrrtWc.jpg?f=user_large)
Na dit gedaan te hebben leek pip install Pillow te werken.
Een uur later wil ik opencv installeren via pip, maar krijg ik: SyntaxError: invalid syntax. Ook met pip --version krijg ik pip is not defined.
3. Ik heb de computer opnieuw opgestart
4. met echo %PATH% krijg ik dit:
:strip_exif()/f/image/7Xmvvzxm6pHgDBMn16oCPvJI.jpg?f=fotoalbum_large)
...