Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yomina
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-10-2020
Goedemorgen,

Ik ben nieuw in het forum, maar heb de afgelopen week enthousiast meegelezen over de levering van de iPhone 12. Zelf ben ik sinds gisteren in het bezit van een iPhone 12 Pro, overgestapt vanaf een iPhone 7 dus een flinke vooruitgang :).

Net heb ik de reservekopie op m'n nieuwe iPhone gezet. Op mijn oude iPhone had ik al last van problemen met meldingen rond de mailapp. Ik zie wel een rood bolletje met het aantal nieuwe mails, maar als ik een mail binnen krijg, krijg ik geen stroken of geluiden. Ook staat de mail niet in het berichtencentrum. Die opties staan wel allemaal aan, ook onder 'Horen en Voelen'. Ik hoopte dat dit op mijn nieuwe iPhone (iOS 14.1) vanzelf opgelost zou zijn, maar dat was helaas niet het geval.

Zou iemand me hierbij kunnen helpen?

Groetjes,
Melissa

Edit: mijn iPhone ontvangt nu helemaal geen meldingen als hij is vergrendeld.. 'Niet Storen' staat uit.

[ Voor 7% gewijzigd door Yomina op 24-10-2020 16:02 ]

• Videodrome
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 19-11-2020
Beste Melissa,

Ik kamp met exact hetzelfde probleem. Ik heb net een iPhone 12 mini, en hoewel alle opties omtrent meldingen correct zijn ingesteld, ontvang ik geen mailmeldingen - geen stroken, geen geluiden en inkomende mails ontbreken ook in het berichtencentrum.

Ik kan je niet helpen, maar je bent dus niet de enige die met dit probleem te maken heeft...

Mark

• whooptiedoe
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 26-09 14:33
Een tijd geleden had ik dit probleem ook. Ik heb zelf een iPhone 11 met nu iOS 14.2. Voor mij werkte het om de mail accounts die geen meldingen gaven te verwijderen en vervolgens opnieuw toe te voegen. Nadat ik ze verwijderd had en weer toegevoegd werden de notificatie instellingen gerest, dus vergeet deze niet weer aan te zetten!