Bose 2.1 speakers aansluiten op 4K TV

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21:25
Goedenavond allen!

Ik heb een vraag. Sinds kort heb ik een nieuwe tv (Samsung QE55Q70T) gekocht. Mijn Bose 2.1 speakers is alleen aan te sluiten d.m.v. 3.5 aux ingang. Echter heb ik bij de nieuwe tv geen hoofdtelefoon output. In mijn vorige Samsung TV was dat wel het geval. Nu heb ik gelezen dat een DAC (https://www.bol.com/nl/p/...uctTitle#product-reviews) de oplossing kan zijn, maar in hoeverre zal dit gaan werken? Heeft iemand hier ervaring mee?

Dank alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:37

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Waarschijnlijk zul je het volume alleen kunnen regelen met je speakerset. Digitale uitgangen van Tv's hebben vaak een vaste waarde mbt 'volume'. Misschien kan jouw tv het wel?

Verder zou ik het voor dat geld gewoon proberen.
Vergeet niet om een Y-kabeltje erbij te bestellen ; 2x tulp(rca) male naar 3,5mm jackplug female.

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21:25
PD2JK schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 22:22:
Waarschijnlijk zul je het volume alleen kunnen regelen met je speakerset. Digitale uitgangen van Tv's hebben vaak een vaste waarde mbt 'volume'. Misschien kan jouw tv het wel?

Verder zou ik het voor dat geld gewoon proberen.
Vergeet niet om een Y-kabeltje erbij te bestellen ; 2x tulp(rca) male naar 3,5mm jackplug female.
Dat volume regelen is wel een dingetje helaas. Dan moet ik steeds naar de tv lopen om te veranderen. Wel erg zonde. Die Y-kabel ga ik erbij bestellen.