Hallo allemaal, graag maak ik gebruik van jullie kennis! 
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De computer wordt voornamelijk gebruikt voor CAD/CAM programma's zoals Rhino, Revit, Archicad, RobotStudio en daarnaast ook de gehele Adobe Suite. Met name InDesign, Photoshop en Illustrator.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn voorkeur gaat uit naar ongeveer 1500 euro incl. btw exclusief verzendkosten. Assemblage doe ik zelf.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem mijn 100hz 3440x1440 ultrawide mee. Daarnaast wil ik ook de computerkast hergebruiken evenals randapparatuur zoals muis en toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Veel CPU en GPU vermogen doordat ik met rekenkracht intensieve programma's werkt en vaak meerdere tegelijk draai. 1TB opslag voldoet omdat ik in de cloud werk.
Ik heb nu de Ryzen 9 3900x geselecteerd. Aangezien de RTX 3070 er nog niet is overweeg ik ook te wachten voor de Ryzen 9 5900X. Daar heb ik bij introductie wel 100 euro meer voor over t.o.v. 3900.
Als volgt mijn samenstelling:
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het merk met de langste garantie heeft mijn voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een stil systeem kan ik erg waarderen. Ik weet dat de HAF een aardig open kast is, des te meer reden om stille fans te gebruiken. Ik verwacht de computer 4 jaar te gebruiken met minimale upgrades.
Ga je overklokken?
Nee, belangrijk is een stabiel systeem
Wat verwacht je van ons?
Ik ben erg benieuwd of dit een degelijke computer is!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De computer wordt voornamelijk gebruikt voor CAD/CAM programma's zoals Rhino, Revit, Archicad, RobotStudio en daarnaast ook de gehele Adobe Suite. Met name InDesign, Photoshop en Illustrator.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn voorkeur gaat uit naar ongeveer 1500 euro incl. btw exclusief verzendkosten. Assemblage doe ik zelf.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem mijn 100hz 3440x1440 ultrawide mee. Daarnaast wil ik ook de computerkast hergebruiken evenals randapparatuur zoals muis en toetsenbord.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Behuizingen | Cooler Master HAF 922 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Monitoren | BenQ EX3501R Zilver, Zwart | € 579,- | € 579,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 579,- | ||
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Veel CPU en GPU vermogen doordat ik met rekenkracht intensieve programma's werkt en vaak meerdere tegelijk draai. 1TB opslag voldoet omdat ik in de cloud werk.
Ik heb nu de Ryzen 9 3900x geselecteerd. Aangezien de RTX 3070 er nog niet is overweeg ik ook te wachten voor de Ryzen 9 5900X. Daar heb ik bij introductie wel 100 euro meer voor over t.o.v. 3900.
Als volgt mijn samenstelling:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 9 3900X (BOX) Boxed | € 437,06 | € 437,06 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Aorus B550 Elite | € 128,95 | € 128,95 |
| 1 | Videokaarten | Asus ROG Strix GeForce RTX 3070 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 49,68 | € 49,68 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | € 153,90 | € 153,90 |
| 1 | Voedingen | Fractal Design ION+ 660W Platinum | € 106,- | € 106,- |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 104,90 | € 104,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 980,49 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het merk met de langste garantie heeft mijn voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een stil systeem kan ik erg waarderen. Ik weet dat de HAF een aardig open kast is, des te meer reden om stille fans te gebruiken. Ik verwacht de computer 4 jaar te gebruiken met minimale upgrades.
Ga je overklokken?
Nee, belangrijk is een stabiel systeem
Wat verwacht je van ons?
Ik ben erg benieuwd of dit een degelijke computer is!