Om eens VR te proberen een Lenovo explorer gekocht en ben ten einde raad na 3 uur zoeken werkt het nog niet en krijg ik geen beeld.
Eerst xHCI moeten zoeken in mijn bios en aanzetten.
Dan een usb poort zoeken waar hij op werkt.
Dan manueel de driver moeten installeren want updaten werkte niet (blijft draaien)
Nu start de WMR app maar ik zie niks in de headset en bij monitoren staat hij als niet actief.
PC:
Gigabyte GA-Z97P-D3
4670K op 4.2GHz
16GB ddr3-1600MHz
Asus RX480 8GB
Antec 650w PSU
Win 10 PRO build 19041.508
Heb de laatste bios voor mijn mobo en laatste nieuwe gpu driver.
Driver voor de explorer is de laatste die ik kon vinden bij microsoft.
En is ingeplugd in de HDMI (heb beide poorten geprobeerd en werken met mijn beamer)./f/image/TEkfdWmazGmPBeWRmLmxLprd.png?f=fotoalbum_large)
Heb intussen de driver 10.0.19041.1009 en nu pas staat hij als lenovo explorer bij apparaat beheer en heb de tracking kunnen uitvoeren nog steeds geen beeld maar nu wilt hij de software downloaden maar hangt op 5%probmeem zou zijn windows update staat uit maar die staat effectief aan. Gereboot en blijft hetzelfde...
Eerst xHCI moeten zoeken in mijn bios en aanzetten.
Dan een usb poort zoeken waar hij op werkt.
Dan manueel de driver moeten installeren want updaten werkte niet (blijft draaien)
Nu start de WMR app maar ik zie niks in de headset en bij monitoren staat hij als niet actief.
PC:
Gigabyte GA-Z97P-D3
4670K op 4.2GHz
16GB ddr3-1600MHz
Asus RX480 8GB
Antec 650w PSU
Win 10 PRO build 19041.508
Heb de laatste bios voor mijn mobo en laatste nieuwe gpu driver.
Driver voor de explorer is de laatste die ik kon vinden bij microsoft.
En is ingeplugd in de HDMI (heb beide poorten geprobeerd en werken met mijn beamer).
/f/image/TEkfdWmazGmPBeWRmLmxLprd.png?f=fotoalbum_large)
Heb intussen de driver 10.0.19041.1009 en nu pas staat hij als lenovo explorer bij apparaat beheer en heb de tracking kunnen uitvoeren nog steeds geen beeld maar nu wilt hij de software downloaden maar hangt op 5%probmeem zou zijn windows update staat uit maar die staat effectief aan. Gereboot en blijft hetzelfde...
/f/image/ew9MfaResd2FqbEtMMcX6MqY.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 23% gewijzigd door TNG128MB op 23-10-2020 22:04 ]