Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kombuis2008
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 13-07-2023
Hallo, sinds 1,5 maand werkt de functie Vooruit Kijken in zowel de mobiele app als online niet meer op 1 rekening, op de andere rekening (in dezelfde app) werkt ie nog prima. Telefonisch contact met ING levert niet meer op dan, ja de technische afdeling weet ook niet wat dit kan zijn, Twitter contact kan me ook niet verder helpen behalve dan dat dit een bekend probleem is en er aan gewerkt wordt, iemand dezelfde ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lensent
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 15-05 17:13
Handige functie die bij mij prima werkt.

App volledig verwijderen en site testen in Incognito/InPrivate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kombuis2008
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 13-07-2023
Idd hele handige functie, het rare is dat hij in dezelfde App met daarin 2 betaalrekeningen bij de ene rekening wel werkt maar bij de andere rekening een foutmelding geeft.

Dit is zowel op de telefoon het geval alsook bij Internetbankieren via Ing.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:05
Heb inderdaad hetzelfde 'probleem'.. maar meer dat de hele logica niet meer klopt.
Elke maand ontvang ik op exact dezelfde data identieke bedragen en toch vind de app van niet en toont het 3 dagen later waardoor het hele 'vooruit kijken' niet correct werkt.
Het is natuurlijk geen essentiële functie van de app dus kan me voorstellen dat ze er geen prioriteit bij hebben om dit te fixen.
Excel doet wonderen.. kun je het zelf nog beter doen ook. ;)

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Honesty
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:27

Honesty

kattenneus!

Ik gebruik zelf die van de rabo, zie wel bij klanten van ING dat die veel beter werkt.
De rabo ziet ongeveer 50% van de vaste lasten en mist zelfs de hypotheek van de rabobank. Dus gebruik hem ook niet.

Festina lente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfkne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 25-05 18:49
Dit is wel een heel oude topic, maar ik heb in 2024 hetzelfde probleem.

Ik zie steeds vaker vat incasso's niet in "Kijk vooruit" verschijnen, zelfs niet op de dag van de incasso. Enige idee waar dit aan zou kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:37
mfkne schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 13:07:
Dit is wel een heel oude topic, maar ik heb in 2024 hetzelfde probleem.

Ik zie steeds vaker vat incasso's niet in "Kijk vooruit" verschijnen, zelfs niet op de dag van de incasso. Enige idee waar dit aan zou kunnen liggen?
De ING kijk vooruit werkt met 2 categorieën, zeker en voorspeld.

Zeker zijn ingeplande, periodieke incasso's waar de bank weet van heeft. Of eigen ingeplande periodieke overschrijvingen, bijvoorbeeld naar een spaarrekening.

Dan is er de categorie voorspeld. Deze toont ING in geval van patroon herkenning. Bijvoorbeeld maandelijks op of rond dezelfde dag een gelijke af of bijschrijving.

Veel incasso's worden niet tevoren richting de bank kenbaar gemaakt is mijn ervaring. En dan ben je dus een beetje overgeleverd aan hoe trouw een bedrijf zich aan een vaste datum houdt. Dit lang niet altijd het geval. Wat dan nog wel eens helpt, mits de mogelijkheid geboden, is om een incassodatum af te spreken met het bedrijf. Niet iedere partij biedt deze optie.
Pagina: 1