Ik zoek een?
Soundbar voor mijn TV, in mijn woonkamer staat een Samsung UE55HU7500L Smart TV.
Prima TV, maar het geluid is wat flets
Wat is je budget?
Wij zijn geen audiofielen en zitten ook niet vast aan een merk. We zoeken een Soundbar met een redelijk geluid voor een redelijke prijs. Dus echt value for money. Heb je voor rond de 300 euro al iets leuks?
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Uiteraard voor geluid bij TV, series en films. We gebruiken de TV ook als radio. Kan je er ook muziek op afspelen, met Spotify/via Bluetooth/smartphone, dan zou dat helemaal tof zijn.
Wat heb je zelf al gevonden?
Geen voorkeur qua merken. Gewoon goede prijs/kwaliteit verhouding.
Samsung HW-N400 €169 (coolblue)
Sony HT-X8500 €279(coolblue)
Bose TV Speaker €279 (coolblue)
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb er vrij weinig verstand van, waar moet ik op letten, wat zijn eventueel no-go's?
Soundbar voor mijn TV, in mijn woonkamer staat een Samsung UE55HU7500L Smart TV.
Prima TV, maar het geluid is wat flets
Wat is je budget?
Wij zijn geen audiofielen en zitten ook niet vast aan een merk. We zoeken een Soundbar met een redelijk geluid voor een redelijke prijs. Dus echt value for money. Heb je voor rond de 300 euro al iets leuks?
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Uiteraard voor geluid bij TV, series en films. We gebruiken de TV ook als radio. Kan je er ook muziek op afspelen, met Spotify/via Bluetooth/smartphone, dan zou dat helemaal tof zijn.
Wat heb je zelf al gevonden?
Geen voorkeur qua merken. Gewoon goede prijs/kwaliteit verhouding.
Samsung HW-N400 €169 (coolblue)
Sony HT-X8500 €279(coolblue)
Bose TV Speaker €279 (coolblue)
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb er vrij weinig verstand van, waar moet ik op letten, wat zijn eventueel no-go's?