Casema flikt het weer...

Pagina: 1
Acties:
  • 74 views sinds 30-01-2008

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52
Geachte heer/mevrouw,

onlangs ontvingen wij van u een inschrijfformulier voor wanadoo cable, onze internetdienst via de kabel. Wij danken u voor de getoonde belangstelling, maar kunnen helaas uw aanvraag niet in behandeling nemen. Het kabelnetwerk in uw wijk is namelijk technisch nog niet geschikt voor het door u aangevraagde internet-abonnement. Wij zullen uw gegevens bewaren en direct contact met u opnemen zodra het netwerk in uw wijk klaar is voor internet.
De loze belofte's van casema gaan nu gewoon te ver,. Eerst een gemiddelde snelheid van 12 kb/s die nooit gehaald kan worden, vervolgens hebben ze de prijs per maand weer verhoogd naar 60,-. En nu komen ze ermee aan dat ik niet in 2001 glasvezel zal hebben. niet eens mxstream. ik bel ze regelmatig om te kijken wanneer ik het krijg. nu kreeg ik de bovenstaande brief vandaag in mijn bus. Vuile *&^#$@.
bel 0800-1884 en spuug al je boosheid uit over dit incident...

:r :r :r :r

Wat is er allemaal gaande bij casema?

Verwijderd

Rot voor je ! :(

Verwijderd

ach ik haal de 5 kb/s nog niet met die kabelprovider hier

wees blij dat je geen download limiet hebt (toch :?)

Rendo Dekooi :r

Verwijderd

het valt mij wel op dat het altijd de dorpjes zijn die achterblijven :?

• Kid Buu
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:10

Kid Buu

Huh, Pietje?

Op vrijdag 10 augustus 2001 22:52 schreef DeX het volgende:

[..]

De loze belofte's van casema gaan nu gewoon te ver,. Eerst een gemiddelde snelheid van 12 kb/s die nooit gehaald kan worden, vervolgens hebben ze de prijs per maand weer verhoogd naar 60,-. En nu komen ze ermee aan dat ik niet in 2001 glasvezel zal hebben. niet eens mxstream. ik bel ze regelmatig om te kijken wanneer ik het krijg. nu kreeg ik de bovenstaande brief vandaag in mijn bus. Vuile *&^#$@.
bel 0800-1884 en spuug al je boosheid uit over dit incident...

:r :r :r :r

Wat is er allemaal gaande bij casema?
2/3 maanden geleden had ik casema even gebeld om te vragen wanneer hier kabel beschikbaar zou zijn, en toen kreeg ik te horen dat het in 2001 hier nog niet beschikbaar zou zijn. Toen deed ik eergister de postcode check bij casema (http://internet.casema.net) en toen kreeg ik te horen dat het er nu wel was. Nou ik ben benieuw, ik ga van de week eens even aanvraagformulier versturen (zul je straks nog zien dat het toch weer niet verkrijgbaar is |:() Weet trouwens iemand of ze gaan zeuren als je over het limiet heen gaat?

"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."

Verwijderd

Einde trolltopic.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.