Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waaromikniet
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-09-2024
Ik heb een Windows 10 pro cliënt. Gisteren heb ik de Windows 10 May 2020 Update binnen gekregen.
Na deze update waren in Chrome en Edge al mijn opgeslagen wachtwoorden weg. Ook mijn O365 licentie was niet meer actief. Kon wel inloggen met mijn O365 account. Login ging goed maar Office activeert niet meer.
Ook kreeg ik een vage TPM melding.

Ik lees op internet dat veel mensen hier last van hebben en ook met een clean install. Zelfs nog met de laatste update van Oktober.

Kan ik hier iets aan fixen of moet ik de update terug draaien?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8mile13
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-08-2023
Ik denk dat alles dan weg is. Bepaalde dingen die weg zijn komen niet meer terug als je een update terugdraait. Altijd zulke zaken ook even noteren in een agenda of ergens opslaan..ook andere zaken die van belang voor je zijn altijd backuppen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waaromikniet
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-09-2024
Dat mijn Chrome en Edge passwords weg zijn is niet zo erg. Ik heb alles in een Keepas staan. Dus alles is zo terug te halen.

Maar er lijkt iets mis met de credential manager van Windows want ik moet nu elke dag de wachtwoorden invullen van Office en OneDrive en alle andere wachtwoorden die in de credential manager worden opgeslagen.

Eigenlijk heb ik alle symptomen die hier worden vermeld: https://borncity.com/win/...anager-kaputt-workaround/

Maar ik gebruik een local account dus de fix werkt niet bij mij,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

nelizmastr

Goed wies kapot

Schijnt een bekend bug te zijn. Wordt gefixt met een nieuwe update ergens ooit.

I reject your reality and substitute my own