ik heb sinds een half jaar een pc
een amd systeempje
en ben begonnen met een geforce2 mx van asus
maar ik had het een beetje gehad met die Nvidia zooi, niet dat het goed spul is maar ik wou eens even kijken of er ook iets anders leuks te krijgen was dan een geforce.
dus toen heb ik een 2e hands voodoo5 gekocht
leuk kaartje dacht ik, weer eens iets anders
maar zag maar weinig verschil.
ging trouwens aan het begin niet helemaal lekker als ik bv: Soldiers of Fortune aan het spelen was dan op een gegeven moment als ik in een ander deel van het eerste level kwam. werd het beeld in een keer heel brak.
echt heel weird.
Wat wel een groot verschil uitmaakte
waren de 3dmark scoren:
met 3dmark2000 ging ik van max 5500
naar max 3500
en 3dmark2001 van 2200 naar 1600
dus ik dacht daar gaan mijn frames per seconde
Nu heb ik mijn voodoo5 weer veruild met een hercules 3d prophet 4500 kyro II en weer merk ik weinig verschil
zelf de 3dmark scores zijn niet eens hoger dan mijn voodoo5(nog niet heb de kaart ook nog maar een dag)moet nog getweakd worden)
Nu weet ik niet meer waar ik mee bezig ben
had ik nou beter mijn
geforce2mx kunnen houden of mijn
voodoo5
of heb ik met deze kyroII toch een betere kaart in mijn pc hangen...
een amd systeempje
en ben begonnen met een geforce2 mx van asus
maar ik had het een beetje gehad met die Nvidia zooi, niet dat het goed spul is maar ik wou eens even kijken of er ook iets anders leuks te krijgen was dan een geforce.
dus toen heb ik een 2e hands voodoo5 gekocht
leuk kaartje dacht ik, weer eens iets anders
maar zag maar weinig verschil.
ging trouwens aan het begin niet helemaal lekker als ik bv: Soldiers of Fortune aan het spelen was dan op een gegeven moment als ik in een ander deel van het eerste level kwam. werd het beeld in een keer heel brak.
echt heel weird.
Wat wel een groot verschil uitmaakte
waren de 3dmark scoren:
met 3dmark2000 ging ik van max 5500
naar max 3500
en 3dmark2001 van 2200 naar 1600
dus ik dacht daar gaan mijn frames per seconde
Nu heb ik mijn voodoo5 weer veruild met een hercules 3d prophet 4500 kyro II en weer merk ik weinig verschil
zelf de 3dmark scores zijn niet eens hoger dan mijn voodoo5(nog niet heb de kaart ook nog maar een dag)moet nog getweakd worden)
Nu weet ik niet meer waar ik mee bezig ben
had ik nou beter mijn
geforce2mx kunnen houden of mijn
voodoo5
of heb ik met deze kyroII toch een betere kaart in mijn pc hangen...