Ik zoek een?
Ik vroeg me af of jullie vinden dat mijn huidig systeem (ca. 4,5 jaar oud) de moeite waard is om up te graden. De games die ik momenteel speel zijn: Apex Legends, Rocket League en her en der een single player game, zoals nu Hellblade: Senua's Sacrifice en daarna ga ik Rise of The Tomb Raider spelen. Ik heb momenteel een 1080p 144hz monitor maar in Apex haalt mijn systeem de 144hz niet. Dus ik ben op zoek naar jullie mening bij deze kwestie zodat ik mogelijk nog wat langer met dit systeem kan doen.
Wat is je budget?
Hangt ervan af of het de moeite waard is om up te graden en wat voor GPU/CPU dat dan zal zijn. Of dat ik beter het geld kan houden en dat gebruiken voor een volledig nieuw systeem.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Liefst een GPU van AMD vanwege Freesync op m'n monitor.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Dit is mijn huidig systeem:
Ik vroeg me af of jullie vinden dat mijn huidig systeem (ca. 4,5 jaar oud) de moeite waard is om up te graden. De games die ik momenteel speel zijn: Apex Legends, Rocket League en her en der een single player game, zoals nu Hellblade: Senua's Sacrifice en daarna ga ik Rise of The Tomb Raider spelen. Ik heb momenteel een 1080p 144hz monitor maar in Apex haalt mijn systeem de 144hz niet. Dus ik ben op zoek naar jullie mening bij deze kwestie zodat ik mogelijk nog wat langer met dit systeem kan doen.
Wat is je budget?
Hangt ervan af of het de moeite waard is om up te graden en wat voor GPU/CPU dat dan zal zijn. Of dat ik beter het geld kan houden en dat gebruiken voor een volledig nieuw systeem.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Liefst een GPU van AMD vanwege Freesync op m'n monitor.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Dit is mijn huidig systeem:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-6500 Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Videokaarten | Sapphire Nitro R9 380 4G D5 met backplate | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Interne harde schijven | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 36,22 | € 36,22 |
| 1 | Behuizingen | NZXT S340 Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Monitoren | Acer G236HLBbid Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Geheugen intern | Crucial CT8G4DFD8213 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Voedingen | Corsair CX450M | € 60,90 | € 60,90 |
| 1 | Solid state drives | Crucial BX200 240GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 97,12 | ||