Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De nadruk van het nieuwe systeem ligt op gaming. Ik wil FS2020 kunnen spelen op 4K Ultra en nog een beetje vloeiende ervaring krijgen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Geen absoluut maximum, ik vind mijn samenstelling een acceptabele prijs hebben. Duurder mag als het duidelijk een verschil gaat zijn op dit type samenstelling
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn huidige behuizing wil ik blijven gebruiken, ik heb zelf het idee dat deze goed in staat is om de warmte af te voeren. Het gaat om een Lian Li PC-B25F https://tweakers.net/pricewatch/247229/lian-li-pc-b25f.html
Verder gaat mijn monitor mee, dit is een LG 27UL650-W 27" 4K
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nvt
Ga je overklokken?
Is niet de bedoeling
Wat verwacht je van ons?
Gaat deze setup werken? En uiteraard hoor ik graag suggesties over eventuele betere componenten in dezelfde prijsklasse
De nadruk van het nieuwe systeem ligt op gaming. Ik wil FS2020 kunnen spelen op 4K Ultra en nog een beetje vloeiende ervaring krijgen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Geen absoluut maximum, ik vind mijn samenstelling een acceptabele prijs hebben. Duurder mag als het duidelijk een verschil gaat zijn op dit type samenstelling
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn huidige behuizing wil ik blijven gebruiken, ik heb zelf het idee dat deze goed in staat is om de warmte af te voeren. Het gaat om een Lian Li PC-B25F https://tweakers.net/pricewatch/247229/lian-li-pc-b25f.html
Verder gaat mijn monitor mee, dit is een LG 27UL650-W 27" 4K
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600X Tray | € 0,- | € 0,- |
1 | Moederborden | Gigabyte Aorus X570 ELITE | € 181,05 | € 181,05 |
1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 3080 Gaming X Trio 10G | € 966,79 | € 966,79 |
1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 Rev. B | € 44,70 | € 44,70 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z RGB F4-3600C17D-32GTZR | € 170,96 | € 170,96 |
1 | Voedingen | Seasonic Focus GX-1000 | € 159,90 | € 159,90 |
1 | Solid state drives | Intel 665p 2TB | € 249,- | € 249,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.772,40 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nvt
Ga je overklokken?
Is niet de bedoeling
Wat verwacht je van ons?
Gaat deze setup werken? En uiteraard hoor ik graag suggesties over eventuele betere componenten in dezelfde prijsklasse