Office activatie lukt niet

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChielFrensch
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 18-05-2021
Goedenavond allen,

Na een verkeerde installatie van office, lukt het niet meer om de juiste versie van office te activeren.
Zie onderstaande afbeeldingen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_NI4m4iSi5ytWWvN7rKi4en92hk=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uOkk0lyxzNebiZzbrJHDnOpx.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ueRaFk22TIB8lyHevttX8v-ZtFA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tsIbrOGyRqZv79IaCj38nE1i.jpg?f=fotoalbum_tile

na invoeren key, geeft die aan, office geactiveerd maar na het openen van office geeft die aan dat office nog niet geactiveerd is.

Persoonlijk denk ik dat er nog een stukje rommel is achtergebleven van de vorige (geleende) geïnstalleerde versie. Ik wil nu een betaalde versie installeren. Dus ik vraag me af, waar wordt dat weg geschreven, misschien kan ik dat stukje historie verwijderen waarmee het is opgelost.

Ccleaner en register heb ik al opgeschoond, office al meerdere malen (met en zonder admin rechten) geïnstalleerd. SFC /scannow geeft ook geen resultaat.

Iemand nog een idee?

Alvast hartelijk dank!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simson0606
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 10-06 16:00
Waarschijnlijk een overbodige vraag, maar heb je de vorige office versie wel verwijderd voordat je deze installeerde? In plaats van de installer van de nieuwe het uit te laten zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thieske1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:26

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Geen idee wat een of andere foute crack heeft gedaan. Backup, formatteer, installeer Windows schoon, restore alleen de data, installeer schone Office en activeer.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:35

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Heb je de officiële office gedownload, kan mij herinneren dat je daar al de key moet invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 00:56
F_J_K schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 22:51:
[...]

Geen idee wat een of andere foute crack heeft gedaan. Backup, formatteer, installeer Windows schoon, restore alleen de data, installeer schone Office en activeer.
dit zou wel eens het enige remedie kunnen zijn als het hele activatieproces is gemodificeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:41

TheVMaster

Moderator WOS
Dit heeft op zich weinig met Windows zelf te maken --> Move naar CSA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Waar heb je de betreffende key vandaan? Als het van een dubbeltje-op-de-eerste-rang cd key winkel komt is de kans groot dat de installatie wel lukt maar het daarna niet werkt. En zoals genoemd zeker niet in de gecrackte versie van Office je échte code gaan invullen.

[ Voor 20% gewijzigd door pagani op 23-10-2020 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elcapon
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
Het kan zijn dat er twee soorten Office op je device staan, onder Windows Apps heb je soms ook een Office versie die je eigenlijk moet verwijderen. Vaak wordt deze als eerste gezien als je in Start naar je Office programma's zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChielFrensch
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 18-05-2021
Goedemorgen allen,

Hartelijk dank voor alle reacties :-D nieuw op het forum dus moet nog even wennen en kreeg geen melding dat er geregeerd was...

Ik heb jullie adviezen en tips opgevolgd.. De recovery tool deed zijn werk, de support en recovery ass. werkt helaas niet. Geeft een foutmelding.

Ik ga de notebook een herinstallatie geven. Daarmee zal het ongetwijfeld opgelost zijn,

Nogmaals dank! :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Pagina: 1