Web whatsapp melding iphone

Pagina: 1
Acties:
  • 506 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weetgeennaam
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 23-10-2020
Mijn vraag
Ik heb sterk het vermoeden dat mijn vriend een affaire heeft. Hij zegt natuurlijk van niet... kan ik via web whatsapp meekijken in zijn whatsapp? Hij heeft een iPhone. Bij mijn android telefoon komt er linksboven meteen een melding te staan wanneer ik inlog dat ik aangemeld ben op mijn pc. Is dat bij iPhone ook het geval? (Ik weet dat je dit bij instellingen kunt zien, maar ik denk niet dat hij daar snel naar kijkt)

Hebben jullie nog tips hoe ik zijn gangen via zijn gsm na kan gaan?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:49

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Ik neem toch aan dat je vriend geen geheimen voor je heeft, en toch open kan zijn?
Begin gewoon een goed gesprek, en ga niet achter zijn rug om lekker spioneren. Voor je het weet help je de relatie/vriendschap nog verder om zeep.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• dyrc
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Weetgeennaam schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 22:09:
Hebben jullie nog tips hoe ik zijn gangen via zijn gsm na kan gaan?
gewoon even straight to the face vragen, we gaan je hier niet helpen met zulke fratsen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:17

nelizmastr

Goed wies kapot

Die melding is er speciaal voor dit soort gevallen. Zodat niet zomaar mensen mee kunnen lezen.

Lijkt me dat als je er echt mee zit en hij ontkent dat hij een affaire heeft, hij dat toch ook mag bewijzen met zijn whatsapp historie. Open erover praten is het beste.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonhaertt
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08:03

dragonhaertt

@_'.'

Als je toegang hebt tot zijn telefoon om Whatsapp web te linken, waarom lees je het daar dan niet gewoon?
Als je geen toegang hebt tot zijn telefoon, ga je ook niet in zijn privé berichten kijken.
Jij bent bang dat hij niet eerlijk tegen je is. Je oplossing hiervoor is niet eerlijk terug zijn?

Truth is like a language with no native speakers left.
Its poetry is speechless and it can’t be caught in human being’s breath.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:52

JB

Cédric roelt!

Sorry schat!

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Een relatie is gebaseerd op vertrouwen.

Het lijkt me dat dat vertrouwen ontbreekt...

Of hij "verdient" jou niet omdat hij vreemd gaat.
Of jij "verdient" hem niet omdat je hem blijkbaar niet vertrouwd.

En en antwoord op je vraag... Whatsapp web is idd vrij duidelijk ik de meldingen als er via de pc mee gelezen is/wordt.
Maar als je het kan instellen, dan kan je toch ook bij de berichten/contracten/sms/emails/etc?

[ Voor 35% gewijzigd door jack zomer op 22-10-2020 22:39 ]

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• simson0606
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 03-10 14:58
Los van het feit of je het moet willen om zo te spioneren in plaats van een gesprek aangaan.

Wanneer de computer al gekoppeld is met de iPhone zie ik bij mijn iPhone nooit een melding dat web whatsapp open staat. (Ik durf niet te zeggen of er instellingen voor zijn)

Als de computer nog niet gekoppeld is dan heb je de iPhone nodig om te koppelen (Al zal dat hetzelfde zijn als bij Android). Maar dan kan je de berichten natuurlijk ook al zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Dit soort spionage kan zonder toestemming overigens potentieel strafbaar zijn, hou je daar rekening mee?

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

We gaan niet helpen met het bespioneren van andere mensen. Zie ook Het algemeen beleid #verbodenhacken Dit topic gaat op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.