Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Gyproc Habito wanden machinaal behandelen met dun pleister?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• ken
  • Registratie: oktober 1999
  • Laatst online: 20:00
Hoi,

In onze nieuwbouw woning worden door de gehele woning Gyproc Habito scheidingswanden gemonteerd.
Nu zijn we van plan om de hele woning te sausen (laten doen). Hierbij worden aan de wanden eerst machinaal een dun pleisterlaag aangebracht.

Mijn vraag:
Zijn de Gyproc Habito wanden geschikt voor een dun pleisterlaag?

Alvast bedankt

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Alle reacties

• naftebakje
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 15:06
Wat zei je architect en/of de aannemer of timmerman die de wanden monteert? Doorgaans zijn zij wel op de hoogte wat er gebruikelijk is, en kunnen ze je vlot antwoorden.

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

• Morpheusk
  • Registratie: april 2008
  • Nu online
ken schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 21:16:
Hoi,

In onze nieuwbouw woning worden door de gehele woning Gyproc Habito scheidingswanden gemonteerd.
Nu zijn we van plan om de hele woning te sausen (laten doen). Hierbij worden aan de wanden eerst machinaal een dun pleisterlaag aangebracht.

Mijn vraag:
Zijn de Gyproc Habito wanden geschikt voor een dun pleisterlaag?

Alvast bedankt
Lijkt mij geen probleem net zoals een normale gipsplaat. Is het inmiddels gelukt? Wat ik lees is dat habito platen nagenoeg klinken als een normale i.p.v. holle muur. Wat is jouw ervaring in je woning als je er bijv. op klopt?

Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten

• ken
  • Registratie: oktober 1999
  • Laatst online: 20:00
Weet ik over 2 weken :)

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True