Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Halide, een erg fijne camera-app, heeft vandaag ene grote update gekregen. Was eerst 5,49 euro eenmalig, jarenlang.

Nu 10,99 euro per jaar of 31,99 euro eenmalig (zonder grote updates). Bijzondere move en erg jammer. Geef mij maar een eenmalige betaalbare aanschaf.

nieuws: Halide Mark II-camera-app voor iOS kost eenmalig 36 dollar of 12 doll...

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amilo123
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 09-12-2020
THE_BASE schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 18:39:
Halide, een erg fijne camera-app, heeft vandaag ene grote update gekregen. Was eerst 5,49 euro eenmalig, jarenlang.

Nu 10,99 euro per jaar of 31,99 euro eenmalig (zonder grote updates). Bijzondere move en erg jammer. Geef mij maar een eenmalige betaalbare aanschaf.

nieuws: Halide Mark II-camera-app voor iOS kost eenmalig 36 dollar of 12 doll...
Wat was er zo fijn aan die app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

RnB

THE_BASE schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 18:39:

Als je Halide Mk1 hebt gekocht, krijg je deze update gratis. Wel met een note dat je tot 1 jaar aan gratis upgrades krijgt. Ik heb geen idee hoe dat eruit gaat zien en of dat ook geld voor minor updates.
Zie de note hieronder:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1tnllsT7o2Vnbw60TlEsYzOrN8g=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nGYUugHIkUxdgtssedQTY4Gv.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
RnB schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 19:15:
[...]

Als je Halide Mk1 hebt gekocht, krijg je deze update gratis. Wel met een note dat je tot 1 jaar aan gratis upgrades krijgt. Ik heb geen idee hoe dat eruit gaat zien en of dat ook geld voor minor updates.
Zie de note hieronder:

[Afbeelding]
Volgens mij het eerste jaar gewoon een gratis abonnement van 10,99 euro. Daarna betalen zoals anderen dat doen.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SauSkopje
  • Laatst online: 08-11-2022
^Idd, vooral misleidend hoe ze "forever free updates until" zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Nu online

RnB

Hoe ik het interpreteer is dat je alle current features voor altijd beschikbaar hebt en dat je tot 1 jaar lang gratis upgrades krijgt.

Dus stel volgend jaar komt er een v2.6.8 uit met nieuw features en dat is gelijk jouw laatste gratis upgrade, dan heb je de features in v2.6.8 voor altijd beschikbaar, maar features in de komende updates niet, want geen gratis upgrades meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
RnB schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 20:07:
Hoe ik het interpreteer is dat je alle current features voor altijd beschikbaar hebt en dat je tot 1 jaar lang gratis upgrades krijgt.

Dus stel volgend jaar komt er een v2.6.8 uit met nieuw features en dat is gelijk jouw laatste gratis upgrade, dan heb je de features in v2.6.8 voor altijd beschikbaar, maar features in de komende updates niet, want geen gratis upgrades meer.
Hoe goed een app ook, het is ineens net Netflix. Zolang je betaald mag je diensten gebruiken. Doe je dat niet, mag je de app niet gebruiken (behalve die oude gebruikers). Mij niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Bovenstaande reacties zijn afgesplitst van [iOS en iPadOS 14] Ervaringen & Discussie, aangezien dit weinig met iOS 14 te maken heeft, en discussies over apps in een apart topic horen :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1