Ik heb een Philips 55OLED854 met een Sonos Arc en precies hetzelfde probleem. De audio komt later dan het beeld. Ik lees op internet ook dat meer hier last van hebben.
Hier raden mensen aan de Audio Delay aan te passen in de instellingen. Maar zoals de OP aangeeft, zal dit alleen nog
meer audio delay geven. Het probleem is dat het beeld eerder komt dan het geluid – en niet andersom. Meer delay aan het geluid toevoegen maakt het alleen maar erger.
Hier wordt een oplossing geboden: de audio buiten de TV te laten lopen met een converter van Hdfury. Ik heb de TV al staan op Passthrough modus, waardoor er zo min mogelijk processing en delay van de TV zou moeten zijn, maar nog steeds is dit blijkbaar te veel. Nu zit ik er aan te denken zo'n (redelijk prijzig) apparaatje aan te schaffen om dit probleem maar op te lossen. Een nieuwe TV aanschaffen gaat ook wel weer te ver voor me, want voor de rest werkt hij wel perfect – en het liefst behoud ik ook Ambilight. Alle Philips TV's hebben hier blijkbaar last van, dus een nieuwe Philips TV met Ambilight zal denk ik ook niet helpen.