parsing in reviews?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 14:48
Althans, volgens mij heet dat parsing toch. Dat ik code kan gebruiken voor opmaak en plaatjes ed?

Ik wil eigenlijk heel veel moeite gaan steken in een review over een aanbieder van V&A. Deze jongen verdient het om een uitgebreide review te krijgen... en ik wil die opmaken met afbeeldingen en tekststijlen.

Alleen ziet mijn interface voor het maken van een review er iets anders uit dan het maken van een post of winkel review. Ik zie nergens knopjes :+ .

Nou ken ik de meeste code wel uit mijn hoofd, en middels kopiëren en plakken zal ik vannacht rond 03:00 uur vast wel iets online hebben staan...

Maar ik zou het lullig vinden als de tekst vol brackets eindigt die niet geparsed worden.

Werkt het wel of zijn de knoppen bewust weggehaald?

Deze jongen verdient veel meer dan een plat stukje tekst, en dat is me pas 3x overkomen sinds ik lid van T.net ben. Ik wil echt heel graag tijd in deze review steken.

Als het niet kan... ook prima, maar dan ga ik hem anders schrijven.

Dus werken dingen als plaatjes, links, titels, frames etc?

Thanks!.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

De Nelis

en anders maar niet...

Ik denk dat je opmaak bedoeld. Dat zit er niet in, want volgens mij is het de bedoeling om een korte beoordeling te geven voor de verkoop/aankoop.

time is infinite, but each week is ten hours short..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
De Nelis schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 17:29:
Ik denk dat je opmaak bedoeld. Dat zit er niet in, want volgens mij is het de bedoeling om een korte beoordeling te geven voor de verkoop/aankoop.
Ja de parsing zou voornamelijk voor de opmaak zijn inderdaad.

Het is prima als het niet kan, maar ik schrijf dus liever een dikke 5 pagina review over deze Tweaker dan dat ik ooit in mijn leven een product review ga schrijven voor de PW.

Dit is nou juist een review waard... Dit zijn de momenten waarop ik vind dat T.net uitblinkt.

Dus overweeg dan de tools alsnog te implementeren want ik vind een Tweaker veel meer waard dan een product in PW.

:)

Ik zou haast Olav aan willen gaan tikken om hem in de Community update aan te halen. Deze hele ervaring is T.net op en top.

[ Voor 8% gewijzigd door World Citizen op 22-10-2020 17:35 ]

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:05

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Dit hoort in Mooie Features

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
(aangenomen dat de move betekend dat het potentieel een feature is en dus momenteel niet werkt)

Hier staat hij https://tweakers.net/aanbod/rating/872514/

En als ik alsnog plaatjes mag toevoegen van de verpakking, dan doe ik dat echt heel graag.

(en tsja.. gezien ik pas na een week en 30x lezen alle spelfouten "zie".... zou ik hem ook graag willen kunnen fixen. Maar ik begrijp heel goed waarom die functie uit staat, en vind dat ik beter mijn lees resolutie omhoog kan brengen dan jullie edit functie)

[ Voor 58% gewijzigd door World Citizen op 22-10-2020 19:48 ]

FreeReef.nl