Toon posts:

Raar beeld bij koude startup

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mijn bak opstart terwijl hij een tijd uit gestaan heeft (tenminste, ik denk dat dat het criterium is), geeft hij een beeld dat van binnen uit kleuren door elkaar laat lopen.

Meestal is het net of de kleuren niet goed over het hele beeld verdeeld kunnen worden, soms geeft het helemaal een negatief beeld.

Ik vraag mij af of dit door de grafische kaart (geforce2 MX 400 64 Mb)of door de monitor(kabel)(17" Reflex, .027dacht ik) of seriele poort komt en of er iets aan te doen is.

Als ik het systeem opnieuw opstart is het weer goed.
Ook een screendump geeft een normaal beeld, dus de grafische kaart ziet wel een goed beeld.

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:51

Lordy79

Fundamentalist

hmm... eerst dan maar ff een andere monitor op je PC of je monitor op een andere PC...

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat wordt een hele tour, maar ik denk inderdaad ook dat dat de enige fout kan zijn.

Ik had dus eigenlijk gehoopt dat iemand mij hier uitsluitsel over kon geven, vooral omdat het lang niet altijd gebeurt.

Verwijderd

Topicstarter
Heeft niemand anders een idee: het kan eigenlijk niet aan de kabel liggen, anders zou een reboot niet hoeven te helpen, maar dat doet het elke keer; gewoon opnieuw opstarten en hij is weer goed, dan doe ik niets aan de kabel of aansluiting.

Het is net of hij niet genoeg licht doorstuurt of de grafische kaart niet warm genoeg is.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, ik wil het graag weten

Duz: Schop

note aan modjes: laatste keer