Ben een leek met elektra en heb al gezocht op internet en wil graag jullie advies.
Afgelopen periode heb ik zonnepanelen en airco units laten installeren in mijn huis.
Nu is de groepenkast uitgebreid met 3 groepen (2 voor airco's en 1 voor zonnepanelen).
Ik heb de ABB HAD 3333 22+H42 (6 Groepen, 6 Lichtgroepen, Hoofdschakelaar 2-polig, 2 Aardlekschakelaars 30 mA)
:strip_exif()/f/image/qnNQaLLzrA2U5aSArI1SBiPf.jpg?f=fotoalbum_medium)
Als ik het goed begrijp moet er per 4 groepen 1 aardlekschakelaar aangesloten zijn.
Klopt het dat ik met mijn huidige groepenkast 1 aardlekschakelaar erbij moet installeren?
En zo ja, kan het met de huidige groepenkast of moet ik een nieuwe aanschaffen?
Afgelopen periode heb ik zonnepanelen en airco units laten installeren in mijn huis.
Nu is de groepenkast uitgebreid met 3 groepen (2 voor airco's en 1 voor zonnepanelen).
Ik heb de ABB HAD 3333 22+H42 (6 Groepen, 6 Lichtgroepen, Hoofdschakelaar 2-polig, 2 Aardlekschakelaars 30 mA)
:strip_exif()/f/image/qnNQaLLzrA2U5aSArI1SBiPf.jpg?f=fotoalbum_medium)
Als ik het goed begrijp moet er per 4 groepen 1 aardlekschakelaar aangesloten zijn.
Klopt het dat ik met mijn huidige groepenkast 1 aardlekschakelaar erbij moet installeren?
En zo ja, kan het met de huidige groepenkast of moet ik een nieuwe aanschaffen?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/kouHcJNjEmEOYGSUwuer5inV.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Y1Qt9TG58dORgGu9zm8x56yo.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/8ruEoZQH53YSjnBfgKwKGcz4.jpg?f=fotoalbum_medium)