Mijn vraag
Ik hoop dat iemand mij kan helpen want zit met de handen in het haar.
Mijn systeem is alleen te gebruiken in LN2 mode...
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Asus crosshair VIII formula
Ryzen 3900X
ASUS STRIX RTX3090 OC
2X samsung 9070evo plus m.2
Thermaltake toughpower 1200watt
Gskill trident Z 2X16 3600
Custom triple loop waterkoeling hardtube (i know extreem overkill hahah)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Oke mijn verhaal,
Computer is een half jaar oud en heeft perfect gedraaid met een 2080TI waterforce. Laatst trotse eigenaar van een 3090 geworden. Deze meteen ingebouwd en tot mijn grote schrik, allerlei errors op mijn moederbord en kwam voor geen mogelijkheid in de BIOS laat staan windows.
Wat ik heb geprobeerd:
-Clear CMOS / bios flash / meerder varianten stabiele versies geflashed
-GPU in ander systeem getest (werkt perfect)
-andere voeding aangesloten op mijn systeem
-andere CPU geïnstalleerd
-enkele stick werkgeheugen/ swap
-alle kabels / aansluitingen na gelopen
-andere monitor / HDMI kabel
Niks van hier boven heeft geholpen.
Totdat ik mijn LN2 jumper op enable heb gezet. Kwam meteen in de BIOS en in windows. Systeem werkt opzich prima op deze mode maar het hoort natuurlijk niet. Ik kan ook bepaalde settings niet aanpassen in de bios waarneer ik in LN2 mode zit, die ik wel graag wil aanpassen.
Enig idee wat dit zou kunnen zijn? De verkoper van mijn moeder bord wil graag het bord naar ASUS toe sturen maar ik wil graag eerst alles uitsluiten voordat ik mijn complexe waterloops moet gaan afbreken. En weken lang zonder computer zit (gebruik deze ook voor mijn werk)
Ik hoop dat iemand mij kan helpen want zit met de handen in het haar.
Mijn systeem is alleen te gebruiken in LN2 mode...
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Asus crosshair VIII formula
Ryzen 3900X
ASUS STRIX RTX3090 OC
2X samsung 9070evo plus m.2
Thermaltake toughpower 1200watt
Gskill trident Z 2X16 3600
Custom triple loop waterkoeling hardtube (i know extreem overkill hahah)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Oke mijn verhaal,
Computer is een half jaar oud en heeft perfect gedraaid met een 2080TI waterforce. Laatst trotse eigenaar van een 3090 geworden. Deze meteen ingebouwd en tot mijn grote schrik, allerlei errors op mijn moederbord en kwam voor geen mogelijkheid in de BIOS laat staan windows.
Wat ik heb geprobeerd:
-Clear CMOS / bios flash / meerder varianten stabiele versies geflashed
-GPU in ander systeem getest (werkt perfect)
-andere voeding aangesloten op mijn systeem
-andere CPU geïnstalleerd
-enkele stick werkgeheugen/ swap
-alle kabels / aansluitingen na gelopen
-andere monitor / HDMI kabel
Niks van hier boven heeft geholpen.
Totdat ik mijn LN2 jumper op enable heb gezet. Kwam meteen in de BIOS en in windows. Systeem werkt opzich prima op deze mode maar het hoort natuurlijk niet. Ik kan ook bepaalde settings niet aanpassen in de bios waarneer ik in LN2 mode zit, die ik wel graag wil aanpassen.
Enig idee wat dit zou kunnen zijn? De verkoper van mijn moeder bord wil graag het bord naar ASUS toe sturen maar ik wil graag eerst alles uitsluiten voordat ik mijn complexe waterloops moet gaan afbreken. En weken lang zonder computer zit (gebruik deze ook voor mijn werk)