Ik heb de afgelopen dagen veel reviews gelezen op Tweakers/HWI/Toms hardware, daar komen o.a. Steelseries Arctis 7 Zwart (2019 edition) en Kingston HyperX Cloud II in voor, maar ook wel anderen, maar ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik deze met elkaar moet vergelijken en waar ik op moet letten bij gaming headsets. Als ik reviews van deze spullen lees dan zie ik ook over deze wel eens negatieve comments over geluid, wat natuurlijk perceptie is maar dat maakt mijn beslissing lastig. Ik hoop dus een advies te krijgen van wellicht mensen die het zelfde hebben meegemaakt of ervaring hebben met gamingheadsets en wat een goede koop is.
Ik zoek een?
Een gaming headset met een bovengemiddeld microfoon
Wat is je budget?
budget zou rond de 150 euro liggen en bij voorkeur ook te koop bij mediamarkt i.v.m. een giftcard die ik heb. Het zijn geen keiharde voorwaardes, als de perfecte headset net wat duurder is of bij een andere winkel zijn het zeker opties.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Neen
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik speel veel COD Warzone met vrienden al sinds release op de PC. Echter krijg ik heel veel klachten dat ik mijn 'klep' dicht moet houden want ik verstuur heel veel ruis. Nu heb ik al veel met instellingen lopen kloten maar ik kom er niet uit. Ik gebruik momenteel een normale Koptelefoon vanuit het hogere segment die ik vooral voor reizen in de trein heb met films/muziek kijken(Sennheiser PXC 550). Maar ik vermoed dat de microfoon die erin zit gewoon niet van goede kwaliteit is, al gaat het met het bellen wel prima en krijg ik nooit klachten. Ik heb alleen geen zin om meer uren te spenderen aan prutsen met instellingen en hoop een goede gaming headset te kunnen kopen waarmee deze problemen tot het verleden behoren. Ik krijg ook veel klachten over dat achtergrond geluid goed hoorbaar is, en dat komt volgens mij omdat de microfoon in de kabel zit/oorschelp en niet voor mijn mond.
Ik zoek een?
Een gaming headset met een bovengemiddeld microfoon
Wat is je budget?
budget zou rond de 150 euro liggen en bij voorkeur ook te koop bij mediamarkt i.v.m. een giftcard die ik heb. Het zijn geen keiharde voorwaardes, als de perfecte headset net wat duurder is of bij een andere winkel zijn het zeker opties.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Neen
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik speel veel COD Warzone met vrienden al sinds release op de PC. Echter krijg ik heel veel klachten dat ik mijn 'klep' dicht moet houden want ik verstuur heel veel ruis. Nu heb ik al veel met instellingen lopen kloten maar ik kom er niet uit. Ik gebruik momenteel een normale Koptelefoon vanuit het hogere segment die ik vooral voor reizen in de trein heb met films/muziek kijken(Sennheiser PXC 550). Maar ik vermoed dat de microfoon die erin zit gewoon niet van goede kwaliteit is, al gaat het met het bellen wel prima en krijg ik nooit klachten. Ik heb alleen geen zin om meer uren te spenderen aan prutsen met instellingen en hoop een goede gaming headset te kunnen kopen waarmee deze problemen tot het verleden behoren. Ik krijg ook veel klachten over dat achtergrond geluid goed hoorbaar is, en dat komt volgens mij omdat de microfoon in de kabel zit/oorschelp en niet voor mijn mond.
[ Voor 3% gewijzigd door SirMemeAlot op 22-10-2020 11:24 ]
/f/image/fhvsvuTNpCr0A9iw9YyjcrqH.png?f=fotoalbum_large)