And it goes BRAAAAAPP!
Vraag
Alle reacties
Ik denk dat je op zoek bent naar een manier om een partitie ext4 te formatteren, zou dat kunnen? Ext2 en 3 zijn wat ouder, is dat een specifieke eis?
Er zijn wel programma's die dit moeten kunnen (deze kun je proberen: https://www.easeus.com/partition-manager/epm-free.html). De meeste linuxdistributies kunnen wel een partitie maken bij de installatie, dus als het doel is om een Linux-installatie te creeeren (geen slecht idee, gezien de staat van Windows 7 intussen) kan je ook eerst de installer proberen.
Er zijn wel programma's die dit moeten kunnen (deze kun je proberen: https://www.easeus.com/partition-manager/epm-free.html). De meeste linuxdistributies kunnen wel een partitie maken bij de installatie, dus als het doel is om een Linux-installatie te creeeren (geen slecht idee, gezien de staat van Windows 7 intussen) kan je ook eerst de installer proberen.
[ Voor 6% gewijzigd door Cyphax op 22-10-2020 10:55 ]
Saved by the buoyancy of citrus
Het gaat om een DCP voor een bioscoop. De Barco projector lust alleen EX2 of 3 dacht ik. Normalieter lukt het wel met ExFat maar in deze bios niet lijkt het.Cyphax schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 10:55:
Ik denk dat je op zoek bent naar een manier om een partitie ext4 te formatteren, zou dat kunnen? Ext2 en 3 zijn wat ouder, is dat een specifieke eis?
And it goes BRAAAAAPP!
Op wat voor schijf moet de partitie komen? Gaat het om een hd/ssd of iets van een usbstick of sd-kaart oid?ROFLASTC schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 10:56:
[...]
Het gaat om een DCP voor een bioscoop. De Barco projector lust alleen EX2 of 3 dacht ik. Normalieter lukt het wel met ExFat maar in deze bios niet lijkt het.
Een draagbare SSD van Seagate @ 2TB. bouwjaar 2020Cyphax schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 11:00:
[...]
Op wat voor schijf moet de partitie komen? Gaat het om een hd/ssd of iets van een usbstick of sd-kaart oid?
And it goes BRAAAAAPP!
Ik zou het even proberen met die tool van EaseUs, die zou dat type moeten ondersteunen.ROFLASTC schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 11:01:
[...]
Een draagbare SSD van Seagate @ 2TB. bouwjaar 2020
offtopic:
En upgrade je Windows 7 als het even kan
ghe ja ik moet naar 10 inderdaad maar de moneys gingen naar kinderen en cameraas. Al moet moet moet ik echt wel over. anyway, EaseUS it isCyphax schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 11:03:
[...]
Ik zou het even proberen met die tool van EaseUs, die zou dat type moeten ondersteunen.
offtopic:
And it goes BRAAAAAPP!
Pagina: 1