Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Ja bij verschillende schijven kan de langzaamste schijf de snelste schijf afremmen. Het aantal RPM boeit minder, wat is de access tijd en de throughput van die drives
P II 233 @ begane grond, rip (1997-2007), vervangen door vituele server uptime,
de ene is 10ms en de andere 8ms
Gezocht!
Router
^^^^
Gezocht!
Router
Ik zou zeggen probeer het gewoon, is het niet sneller dan laat je ze weer gewoon draaien.
Ik denk dat de performance 2x de performance van de langzaamste disk zal zijn (theoretisch dan).
Ik denk dat de performance 2x de performance van de langzaamste disk zal zijn (theoretisch dan).
Ja lijkt me allemaal ook niet zo'n probleem. En dan is me nog niet duidelijk of je RAID-0 of RAID-1 bedoelt, waarschijnlijk RAID-0 natuurlijk
zoals ik zelf ook heb 
Gewoon FF proberen, kan geen kwaad iig, en slechter zal het er iig niet op worden.
Weet wel dat als je met RAID gaat kloten dat je alle data op beide HDD's helemaal kwijt bent he, alles moet opnieuw gepartitioneerd worden
Gewoon FF proberen, kan geen kwaad iig, en slechter zal het er iig niet op worden.
Weet wel dat als je met RAID gaat kloten dat je alle data op beide HDD's helemaal kwijt bent he, alles moet opnieuw gepartitioneerd worden
Pagina: 1