Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De nieuwe computer moet net als de oude weer een tijdje mee kunnen. Momenteel speel ik veel “simpele” spellen; maar ik wil straks ook cyberpunk kunnen gaan spelen. De huidige pc voldoet nog net, maar deze gaat naar een ander.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb niet echt een absolute Max; als te verdedigen is waarom ik meer zou moeten uitgeven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen de randapparatuur behouden; dus pc en scherm nieuw.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De setup zoals hieronder:-)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb altijd goede ervaring gehad met het Intel platform; dus daar een lichte voorkeur voor.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst een “saaie” maar stille kast. Verder heb ik al veel zitten lezen op het forum maar vind geen echte pc’s op Intel; alle pc’s met de amd 3600, is die nou zoveel beter; of gewoon vergelijkbaar?
Ga je overklokken?
Ik heb de huidige 6600k niet overgeklokt; niet nodig gehad. Wil wel de optie open hebben, vandaar een k cpu in deze setup
Wat verwacht je van ons?[i]
Eigenlijk hoop ik op een kritische blik op het door mij samengestelde systeem; en daarbij een onderbouwing waarom wel of niet te kiezen voor een van de onderdelen.
NB: Ik ben van plan een tweedehands 2070 te gebruiken tot de 3070/3080 beter leverbaar is en (dus) iets goedkoper wordt.
De nieuwe computer moet net als de oude weer een tijdje mee kunnen. Momenteel speel ik veel “simpele” spellen; maar ik wil straks ook cyberpunk kunnen gaan spelen. De huidige pc voldoet nog net, maar deze gaat naar een ander.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb niet echt een absolute Max; als te verdedigen is waarom ik meer zou moeten uitgeven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen de randapparatuur behouden; dus pc en scherm nieuw.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De setup zoals hieronder:-)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb altijd goede ervaring gehad met het Intel platform; dus daar een lichte voorkeur voor.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst een “saaie” maar stille kast. Verder heb ik al veel zitten lezen op het forum maar vind geen echte pc’s op Intel; alle pc’s met de amd 3600, is die nou zoveel beter; of gewoon vergelijkbaar?
Ga je overklokken?
Ik heb de huidige 6600k niet overgeklokt; niet nodig gehad. Wil wel de optie open hebben, vandaar een k cpu in deze setup
Wat verwacht je van ons?[i]
Eigenlijk hoop ik op een kritische blik op het door mij samengestelde systeem; en daarbij een onderbouwing waarom wel of niet te kiezen voor een van de onderdelen.
NB: Ik ben van plan een tweedehands 2070 te gebruiken tot de 3070/3080 beter leverbaar is en (dus) iets goedkoper wordt.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i5-10600K Boxed | € 249,- | € 249,- |
1 | Moederborden | Gigabyte Aorus Z490 Elite AC | € 195,05 | € 195,05 |
1 | Behuizingen | Fractal Design Define S | € 73,94 | € 73,94 |
1 | Monitoren | LG UltraGear 27GL850 Zwart | € 439,- | € 439,- |
1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 49,68 | € 49,68 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2B3200C16 | € 113,90 | € 113,90 |
1 | Voedingen | Corsair TX550M V2 | € 68,85 | € 68,85 |
1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 104,90 | € 104,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.294,32 |