een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Das de nieuwste neem je die toch ?Op vrijdag 10 augustus 2001 22:06 schreef chucky666 het volgende:
nee daar hebben ze alleen 4.4 ofzo.
Waarom moet je 4.0 hebben
* Pizzaman denkt het wel te weten maar zegt niks *
Verwijderd
Ze hebben 4.1 build 742, die is toch ook gewoon goed?Op vrijdag 10 augustus 2001 22:06 schreef chucky666 het volgende:
nee daar hebben ze alleen 4.4 ofzo.
Als ik jou was zou ik die gewoon nemen...
Ik begrijp je niet?Op vrijdag 10 augustus 2001 22:08 schreef chucky666 het volgende:
euh zomaar
Edit: Ben je dronken ofzo?
Je praat wel vaag... zoekt een specifieke versie maar weet niet waarom?
Verwijderd
Je weet dat je niet meer mag modereren met een promillage hoger dan 0,5 hèOp vrijdag 10 augustus 2001 22:10 schreef Jotti het volgende:
Ik ben ook dronken en ik snap er ook al geen hout van
Dus lijkt me opgelost
Dat begrijp ik ook wel, maar ik heb gehoord dat er in die build nogal wat fouten /errors zitten dus ik raad je aan om gewoon de nieuwste volledige versie te downloaden. Echter vraag ik aan jou, waarom doe je dat niet? Probleem opgelost toch.... sim -pelOp vrijdag 10 augustus 2001 22:10 schreef chucky666 het volgende:
ik bedoelde dus dat ik die build 687 zoek en niet de nieuwste.
Verwijderd
En wij vragen dus waarom dat zo is.Op vrijdag 10 augustus 2001 22:10 schreef chucky666 het volgende:
ik bedoelde dus dat ik die build 687 zoek en niet de nieuwste.
Als je een goede reden hebt, okee, maar het is hier nou eenmaal niet vraag-hier-je-verschillende-builds-bij-elkaar.
Snap je?
Verwijderd
Lees mijn bovenstaande reply vooral even.Op vrijdag 10 augustus 2001 22:14 schreef chucky666 het volgende:
hoezo nietik mag toch vragen of iemand weet waar ik hem op kan halen.
Ik wil graag verduidelijking, waarom heb ik hierboven aangegeven.
Maar ehmz, de vraag is beantwoord en de thread kan imho wel dicht vakantiemod
Ik wil hem je best sturen /linkje geven maar aangezien ik erug /bijzonder veel moeite heb gedaan om speciaal DIE build te moeten vinden vraag ik je WAAROM je precies die build zoekt. Ik doe VEEEL moeite voor jou, ik zoek -0> zoek -> zoek... vervolgens vraag ik je WAAROM je specifiek die build zoekt en dan ga je kortaf reageren + vraag ontwijken + niet aardig doen..... kom nou, vinnik niet leukOp vrijdag 10 augustus 2001 22:14 schreef chucky666 het volgende:
hoezo nietik mag toch vragen of iemand weet waar ik hem op kan halen.
Ik (wij..) doen wat voor jou (zoeekeen, of gaan voor je zoeken..) en dan zeg je niet waarom we eigelijk iets voor je moeten /gaan zoeken... leg je probleem uit + vertel alles + we zullen je helpen
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Dat weet ik nog ja. Maar wat doet ie verkeerd dan? Mag je niet vragen naar een bepaalde build?Op vrijdag 10 augustus 2001 22:25 schreef Jotti het volgende:
Juist ja. En wij leveren geen support op illegale zaken, weet je nog?
Verwijderd
Wat is een "crack"Op vrijdag 10 augustus 2001 22:23 schreef jelmervos het volgende:
misschien heeft ie geen crack
Alles mag je hier vragenOp vrijdag 10 augustus 2001 22:26 schreef jelmervos het volgende:
Mag je niet vragen naar een bepaalde build?
Maar ik vraag ook iets terugOp vrijdag 10 augustus 2001 22:18 schreef Bulldog het volgende:
[..]
Ik wil hem je best sturen /linkje geven maar aangezien ik erug /bijzonder veel moeite heb gedaan om speciaal DIE build te moeten vinden vraag ik je WAAROM je precies die build zoekt. Ik doe VEEEL moeite voor jou, ik zoek -0> zoek -> zoek... vervolgens vraag ik je WAAROM je specifiek die build zoekt en dan ga je kortaf reageren + vraag ontwijken + niet aardig doen..... kom nou, vinnik niet leuk. Hoop dat je het nu een beetje begrijpt...
Ik (wij..) doen wat voor jou (zoeekeen, of gaan voor je zoeken..) en dan zeg je niet waarom we eigelijk iets voor je moeten /gaan zoeken... leg je probleem uit + vertel alles + we zullen je helpen. Nou, kom -op vertel + wees eerlijk en zeg eens waarom je die build zoekt? Edit1: Stuur me anders een icq'tje komt ut ook goed
.
Das prima, maar daar hoef je geen antwoord op te geven neem ik aan.Op vrijdag 10 augustus 2001 22:28 schreef Bulldog het volgende:
[..]
Alles mag je hier vragen
[..]
Maar ik vraag ook iets terug![]()
.
Het komt allemaal een beetje 'uitlokkerig' over, net of hebben jullie vanavond te weinig waarschuwing ofzo uitgedeelt.
Verwijderd
Maakt niets uit, daarom hebben we een forumOp vrijdag 10 augustus 2001 22:30 schreef chucky666 het volgende:
ik heb geen icq
Maar goed, zeg gewoon waar het op staat alsjeblieft, dat gedraai eromheen is een beetje vermoeiend.
We zitten hier niet in de Tweede Kamer ofzo.
Damn, dat mag de pret niet bedervenOp vrijdag 10 augustus 2001 22:30 schreef chucky666 het volgende:
ik heb geen icq
Stuur anders ff snel een mailtje naar: bulldog@tweakers.net
Edit1: Tja, je mag het natuurlijk ook gewoon hier posten /plaatsen
Ik help graag :)/
Owky, kijk er naar uitOp vrijdag 10 augustus 2001 22:35 schreef chucky666 het volgende:
Mailtje is onderweg
Edit1: Lees het mailtje nu
Edit2: Stuur mailtje terug
Dit topic is gesloten.
![]()