Hallo mede Tweakers ik ben al langere tijd op zoek naar een goede samenstelling om een nieuwe game pc te gaan bouwen en waar ik rustig op kan gamen en video's mee kan bewerken.
Ik wil graag in hogere resolutie gaan gamen.
Zelf ben ik al geruime tijd bezig met het lezen van fora & YouTube voor het zelf bouwen van een game console.
Nu word het tijd om zelf mijn droom pc te bouwen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil op de game pc Minecraft, call of duty en World of tanks spelen. Verder wil ik ook video's gaan bewerken en scherm opnames gaan maken terwijl ik aan het gamen ben.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer €1000,- dat is zo'n beetje mijn budget.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor, muis, toetsenbord en speakers heb ik al en die ga ik ook gebruiken voor mijn nieuwe game pc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Processor, werkgeheugen, moederbord, videokaart, SSD, behuizing en voeding.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
De AMD Ryzen 7 processor en moederbord van MSI, natuurlijk sta open voor suggesties.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag games in hogere resolutie kunnen spelen en videobewerkingsprogramma kunnen gebruiken zonder dat het systeem gaat haperen. Voor de andere games weet ik nog niet in welke resolutie ik het wil gaan spelen, misschien dat jullie daarvoor ook nog een beetje advies voor mij hebben.
Ga je overklokken?
Niet van plan wat is het voordeel?
Wat verwacht je van ons?
Advies en iets te leren
Ik wil graag in hogere resolutie gaan gamen.
Zelf ben ik al geruime tijd bezig met het lezen van fora & YouTube voor het zelf bouwen van een game console.
Nu word het tijd om zelf mijn droom pc te bouwen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil op de game pc Minecraft, call of duty en World of tanks spelen. Verder wil ik ook video's gaan bewerken en scherm opnames gaan maken terwijl ik aan het gamen ben.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer €1000,- dat is zo'n beetje mijn budget.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor, muis, toetsenbord en speakers heb ik al en die ga ik ook gebruiken voor mijn nieuwe game pc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Processor, werkgeheugen, moederbord, videokaart, SSD, behuizing en voeding.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
De AMD Ryzen 7 processor en moederbord van MSI, natuurlijk sta open voor suggesties.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag games in hogere resolutie kunnen spelen en videobewerkingsprogramma kunnen gebruiken zonder dat het systeem gaat haperen. Voor de andere games weet ik nog niet in welke resolutie ik het wil gaan spelen, misschien dat jullie daarvoor ook nog een beetje advies voor mij hebben.
Ga je overklokken?
Niet van plan wat is het voordeel?
Wat verwacht je van ons?
Advies en iets te leren
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X (BOX) Boxed | € 307,71 | € 307,71 |
1 | Moederborden | MSI B450 Gaming Plus Max | € 95,86 | € 95,86 |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1660 Gaming OC 6G | € 226,45 | € 226,45 |
1 | Behuizingen | Inter-Tech K1 | € 44,99 | € 44,99 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2B3200C16 | € 113,90 | € 113,90 |
1 | Voedingen | Corsair RM650 (2019) | € 93,90 | € 93,90 |
1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 104,90 | € 104,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 987,71 |