RTX 3080 + Lian Li PC-011 Dynamic XL

Pagina: 1
Acties:
  • 230 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apeters10
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 23-12-2023
Hoi allemaal!

Ik heb op dit moment geen videokaart want ik heb mijn 2070 super verkocht, heeft het nog zin om aan te sluiten in de wachtrij voor de 3080? Zo ja, waar en zou ik voor de MSI Gaming X Trio of voor de ROG STRIX gaan?

Verder ben ik van plan om een nieuwe case te gaan bestellen, zelf zat ik te denken aan de Lian Li PC-011 Dynamic XL. Heeft iemand ervaring met deze kast en is het een aanrader?

Hoor graag jullie meningen over deze twee vragen!

Huidige setup:
Ryzen 3700x
Gigabyte Aorus X570 Master
2x8 Corsair RGB Vengeance
H100i RGB platinum se
Corsair 850x PSU

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-10 13:03

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Voor levertijden en prijzen van RTX 3xxx kaarten hebben we een heel apart topic: [NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen

Voor wat betreft je andere vragen, je zal eerst wat meer onderzoek moeten doen. Die vragen horen in Componenten Aankoopadvies en daar worden eisen gesteld aan je topicstart. Zie CAA beleid.

Ik zou zeggen lees reviews en weeg voor jezelf af of het voor jou goed genoeg is. Als je er dan nog niet uit komt maak dan een topic in CAA en leg uit wat je gevonden hebt en waarom je er niet uit komt. Voor nu sluit ik in elk geval je topic.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Dit topic is gesloten.