Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem ga ik vooral gebruiken voor het draaien van een aantal VM's. Daarnaast zal hij dienen voor wat casual surf, tik en stream gebruik. Daarnaast ga ik hem ook gebruiken tijdens het oefenen en studeren voor wat Microsoft examens. Misschien dat ik er heel af en toe een spelletje op speel, maar dat zal weinig voorstellen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat te denken aan een bedrag van ongeveer 600 euro met verzendkosten. Gezien de verandering van de Fractal 304 naar de DA2 V2 ga ik daar iets overheen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Kingston A2000 1TB, 2x AOC 4K scherm, Logitech MX Keys & MX Master 3
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een processor, behuizing, moederboard, voeding en RAM geheugen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb niet zo zeer een voorkeur voor een merk, ik wil graag zoveel mogelijk bang for buck.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb geen super groot bureau, dus een kleine case zie ik wel zitten. Dit moet echter niet ten koste gaan van de geluidsproductie en warmteontwikkeling. Ik zie niet te wachten op een straaljager op mijn bureau. Ik zou daarnaast graag willen dat hij met gemak mijn 2 4K schermen kan aansturen zonder haperingen. Ten slotte wil ik graag een 6-core CPU zodat ik voorlopig goed zit.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop met jullie hulp een mooi systeem in elkaar te kunnen zetten die snel, stil en zuinig is. Als basis lijkt de Streacom DA2 Mini ITX black in combinatie met de Intel Core i5-10400 een mooi beginpunt zijn.
Het systeem ga ik vooral gebruiken voor het draaien van een aantal VM's. Daarnaast zal hij dienen voor wat casual surf, tik en stream gebruik. Daarnaast ga ik hem ook gebruiken tijdens het oefenen en studeren voor wat Microsoft examens. Misschien dat ik er heel af en toe een spelletje op speel, maar dat zal weinig voorstellen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat te denken aan een bedrag van ongeveer 600 euro met verzendkosten. Gezien de verandering van de Fractal 304 naar de DA2 V2 ga ik daar iets overheen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Kingston A2000 1TB, 2x AOC 4K scherm, Logitech MX Keys & MX Master 3
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een processor, behuizing, moederboard, voeding en RAM geheugen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb niet zo zeer een voorkeur voor een merk, ik wil graag zoveel mogelijk bang for buck.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb geen super groot bureau, dus een kleine case zie ik wel zitten. Dit moet echter niet ten koste gaan van de geluidsproductie en warmteontwikkeling. Ik zie niet te wachten op een straaljager op mijn bureau. Ik zou daarnaast graag willen dat hij met gemak mijn 2 4K schermen kan aansturen zonder haperingen. Ten slotte wil ik graag een 6-core CPU zodat ik voorlopig goed zit.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop met jullie hulp een mooi systeem in elkaar te kunnen zetten die snel, stil en zuinig is. Als basis lijkt de Streacom DA2 Mini ITX black in combinatie met de Intel Core i5-10400 een mooi beginpunt zijn.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-10400F Boxed | € 157,05 | € 157,05 |
| 1 | Moederborden | ASRock B460M-ITX/ac | € 98,14 | € 98,14 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce GT 1030 2GH LP OC | € 73,- | € 73,- |
| 1 | Behuizingen | Streacom DA2 V2 Zwart | € 219,57 | € 219,57 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Pure Rock Slim | € 22,90 | € 22,90 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3000C16D-32GISB | € 104,30 | € 104,30 |
| 1 | Voedingen | BitFenix Formula Gold 450W | € 70,97 | € 70,97 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 745,93 | ||
[ Voor 48% gewijzigd door EValentino op 21-10-2020 23:48 ]