Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostflow
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 02-10-2024
Hey,

Sindskort heb ik 3 monitoren voor het racen, dan moet ik Nvidia Surround gebruiken om de monitoren aan elkaar te koppelen(Gebruik een RTX 2070 Super). Daarnaast heb ik nog een ander scherm aan de PC hangen(voor internet etc), die deed het altijd goed naast de andere 3 monitoren.

Nu heb ik sindskort dat de 4de monitor zegt 'no signal'. Dit blijft die doen terwijl de andere 3 monitoren aanstaan(de 4de monitor staat wel in de Nvidia Control panel).
Nu had ik dit laatst gefixed om in de registry dingen te verwijderen
(bron: https://forums.tomshardwa...y-after-surround.3242183/)
Daarna deden de schermen het allemaal weer goed. Alleen deed mijn Nvidia Driver helemaal niks, dus de driver opnieuw geinstalleerd en nu weer het zelfde probleem.

Wat heb ik zelf al gedaan?
1-Registery files verwijderd(Heeft gewerkt, alle monitoren deden het weer. Alleen de driver niet meer)
2-Opgestart met de monitor die steeds zegt dat die geen signal geeft.(Dan doet die het wel, wanneer ik mijn andere 3 schermen aanzet gaat die weer uit)
3- Drivers opnieuw geinstalleerd

Weet iemand wat dit kan zijn? Het heeft 100% met Nvidia Surround te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vonkkie
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-09 19:14
Ik heb jaren dezelfde setup gebruikt qua schermen meestal als ik dat probleem had zette ik de oude driver terug nooit in het register gezeten

Ik heb een 1080ti er bij ipv 2070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 22:03
Als je cpu een igpu heeft zou je de 4e monitor op het moederbord aan kunnen sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostflow
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 02-10-2024
Het is uiteidenlijk een fout in de Nvidia control panel geweest. Het is opgelost.
Moest een bepaalde input selecteren!
bedankt voor de hulp!