Ik zoek een goede hifi-set met minidisc recorder erin met Longplay functie. Ik heb er niet veel verstand van maar weet iemand wat een goed is, merk en prijs ??? Er moet ook een goede versterker inzitten. Alvast bedankt !!!
Voor hoeveel ?
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
De Pioneer MD-D508 staat op nummer 2 van het lijstje van MD-spelers van What hifi en is de goedkoopste van de top5... 526,- bij dewinkel
http://www.dewinkel.nl/asp/index.asp?url=/asp/modules/produktlijst/gui_dewinkel/produktlijst.asp?sg=2195
De Sony MDS-JE530 komt ook erg goed uit de testen. Voor ongeveer de zelfde prijs...
http://www.dewinkel.nl/asp/index.asp?url=/asp/modules/produktlijst/gui_dewinkel/produktlijst.asp?sg=2195
De Sony MDS-JE530 komt ook erg goed uit de testen. Voor ongeveer de zelfde prijs...
Hij wil denk ik een midiset aangezien hij er 1 vraagt met een goede versterker erinOp vrijdag 10 augustus 2001 22:51 schreef nevyn het volgende:
De Pioneer MD-D508 staat op nummer 2 van het lijstje van MD-spelers van What hifi en is de goedkoopste van de top5... 526,- bij dewinkel
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
volgens mij heb jij gelijk. iig voor de decks.Op vrijdag 10 augustus 2001 23:06 schreef Sleepy het volgende:
Is het niet zo dat alleen Sony LP funktie heeft, of heb ik het helemaal mis
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
Sorry te gehaast...Op vrijdag 10 augustus 2001 23:05 schreef JT het volgende:
[..]
Hij wil denk ik een midiset aangezien hij er 1 vraagt met een goede versterker erin
Geeft niet, schijt gebeurtOp vrijdag 10 augustus 2001 23:08 schreef nevyn het volgende:
[..]
Sorry te gehaast...
Ecodan warmtepomp
LP oftewel LongPlay is toch een opname-functie? Of heb ik het mis?
Mijn Pioneer (XC-IS21MD) heeft die mono-functie iig!
Dan kan je lekker mono je MD gaan zitten opnemen en afluisteren.
(Het linkerstereokanaal en je rechter worden tot 1 "gebracht" en je muziek wordt als 1 lang spoor mono over deze kanalen op je MD gesmeerd.)
Over geluidsgenot gesproken
(Het linkerstereokanaal en je rechter worden tot 1 "gebracht" en je muziek wordt als 1 lang spoor mono over deze kanalen op je MD gesmeerd.)
Verwijderd
Nu wel goed hoop ik.
Weer ff in een What hifi gedoken. Er zijn niet zo bar veel setjes die er goed uitkomen. Hier is er toch 1 met MD
Sony CMT-SP55MD voor ong. 1500,- piek
Weer ff in een What hifi gedoken. Er zijn niet zo bar veel setjes die er goed uitkomen. Hier is er toch 1 met MD
Sony CMT-SP55MD voor ong. 1500,- piek
Voor 1500 kan je VEEL beter losse componenten kopen.
Dat zou jij als trouwe What HiFi? lezer toch moeten weten
offtopic:
What HiFi? heerscht grote tijden !!!!
Ecodan warmtepomp
Dat oogt leuk! Zal wel goed werken.
Vergeet trouwens niet dat je ook gewoon losse decks kan kopen, dan kun je naar eigen behoefte een stereo Dolby-Digital-Home-Entertainment-System (3 keer woord-waarde bij Scrabble) om je PeeCee heen bouwen. Ook niet al te duur, en je hebt optimaal geluidsgenot! Bovendien kan je alles afstemmen op je eigen wensen, en uitbreiden enzo. Hoef je niet meteen een smak geld uit te geven aan een klein (pruts-)setje.
Je kan je geld maar 1 keer uitgeven. Maar als je dan toch aan het uitgeven bent, doe het dan goed!
Zo, Opa Hugo
is uitgesproken.
Vergeet trouwens niet dat je ook gewoon losse decks kan kopen, dan kun je naar eigen behoefte een stereo Dolby-Digital-Home-Entertainment-System (3 keer woord-waarde bij Scrabble) om je PeeCee heen bouwen. Ook niet al te duur, en je hebt optimaal geluidsgenot! Bovendien kan je alles afstemmen op je eigen wensen, en uitbreiden enzo. Hoef je niet meteen een smak geld uit te geven aan een klein (pruts-)setje.
Je kan je geld maar 1 keer uitgeven. Maar als je dan toch aan het uitgeven bent, doe het dan goed!
Zo, Opa Hugo
Bedankt voor jullie replies !!! Ik wil graag weten waar je die hifi set van Sony hebt gevonden en zit daar LongPlay op en een digitale aansluiting ???
Verwijderd
Mee eens!!!Op vrijdag 10 augustus 2001 23:25 schreef JT het volgende:
Voor 1500 kan je VEEL beter losse componenten kopen.
offtopic:
Ik heb deze topic opgevat als zo'n setje...
Zit ik er nou weer naast?
Verwijderd
DD en MD voor 1500,- piekOp vrijdag 10 augustus 2001 23:25 schreef SquareHugo het volgende:
Dat oogt leuk! Zal wel goed werken.
Zo, Opa Hugois uitgesproken.
Denk het nie...
BTW google-->Sony CMT-SP55MD of rechtermuisknop plaatje eigenschappen
Wat wil je eigenlijk? Losse componenten of midi/micro setje en wat is het budget?
Verwijderd
LP is inderdaad een opnamefunktie, echter bij sony houd het in dat je 2 of 4 keer zo lang op kunt nemen, stereo, dus op een mdtje van 80m kun je dan 320 minuten opnemen in stereo..Op vrijdag 10 augustus 2001 23:13 schreef SquareHugo het volgende:
LP oftewel LongPlay is toch een opname-functie? Of heb ik het mis?
Voor 1500 ben je dan wel klaar met je Sony-ik-zie-er-leuk-uit-set, voor even, maar je wilt toch high-tech-spullen, of niet soms?
Ik bedoel, hij zal vast wel werken!
Maar voor 1500 gulden aan losse componenten ben je ook al gauw blij te maken! Ik heb een super-kit (ook Sony) bij de Makro gekocht http://www.makro.nl waar mijn buren erg blij mee zijn. En de overburen ook trouwens.
Lekker programmeren met flink wat geluidsintensiteit om je bassilair membraam
Ik bedoel, hij zal vast wel werken!
Maar voor 1500 gulden aan losse componenten ben je ook al gauw blij te maken! Ik heb een super-kit (ook Sony) bij de Makro gekocht http://www.makro.nl waar mijn buren erg blij mee zijn. En de overburen ook trouwens.
Lekker programmeren met flink wat geluidsintensiteit om je bassilair membraam
idd maar vergeet er niet bij te zeggen dat het geheel nog meer gecomprimeerd wordt... Ook deze L.P komt de "kwaliteit" niet ten goede, ok terug naar het topic.Op vrijdag 10 augustus 2001 23:32 schreef Sleepy het volgende:
[..]
LP is inderdaad een opnamefunktie, echter bij sony houd het in dat je 2 of 4 keer zo lang op kunt nemen, stereo, dus op een mdtje van 80m kun je dan 320 minuten opnemen in stereo..
ik heb die dingen ook gehoord, ik ben niet echt een fan van md, ook niet van cd's trouwens
8 )
http://www.kenwoodeurope.com/products/homeaudio-list.asp?sif2=2&sif3=8&pid=40 moet je dit ding eens zien! ik weet nou niet of ik het mooi vind, of lelijk.. het ziet er iets té
uit
Trouwens, als je goedkoop en oerdegelijke kwaliteit wil;
de Kenwood XD-981MD
- 2x100W
- 3-bands 13punts grafische equalizer
- RDS EON-radio etc
- MD met LongPlay (!)
- 3 CD wisselaar met CD-Text (3 laadjes)
- Cassettedeck (voor het echte anologe werk
)
zal niet duurder zijn dan 1000 gulden!
Trouwens, als je goedkoop en oerdegelijke kwaliteit wil;
de Kenwood XD-981MD
- 2x100W
- 3-bands 13punts grafische equalizer
- RDS EON-radio etc
- MD met LongPlay (!)
- 3 CD wisselaar met CD-Text (3 laadjes)
- Cassettedeck (voor het echte anologe werk
zal niet duurder zijn dan 1000 gulden!
Ik zoek gewoon een complete Hifi set met CD en als voornaamste MD met LongPlay functie voor op te nemen voor onderweg op mn MD-spelertje. Mijn Budget is F 1000,- niet veel meer.
Lee
Lee
Verwijderd
Voor onderweg heb je dan een portable MD neem ik aan, let er wel op dat die dan ook LP aan moet kunnen..Op zaterdag 11 augustus 2001 00:08 schreef Leefcdb het volgende:
Ik zoek gewoon een complete Hifi set met CD en als voornaamste MD met LongPlay functie voor op te nemen voor onderweg op mn MD-spelertje. Mijn Budget is F 1000,- niet veel meer.
Lee
O dat wist ik eigenlijk niet Sleepy heel erg bedankt voor je tipOp zaterdag 11 augustus 2001 10:08 schreef Sleepy het volgende:
[..]
Voor onderweg heb je dan een portable MD neem ik aan, let er wel op dat die dan ook LP aan moet kunnen..
Pagina: 1