Goedemiddag allemaal,
Ik ben Niels en ben 34 jaar, ik wil graag een nieuwe setup gaan samenstellen en nou is mijn vraag zouden jullie mee kunnen denken.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag een budget game pc samenstellen voor voornamelijk de games Warzone en Counter strike. Momenteel speel ik aardig wat Warzone op de playstation 4 en stream ik via me werk laptop, nou moet ik bekennen dit loopt niet altijd helemaal soepel
, Dus als het een beetje kan moet ie ook kunnen streamen voor mijn playstation.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Wat betreft een maximum bedrag lijkt mij 800 euro een mooi streven, maar minder is altijd mooi. Zolang de games goed speelbaar zijn op meer FPS als op de playstation
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb zelf een TUF VG27VQ computerscherm, toetsenbord, muis en een Corsair CX600M
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie het lijstje hier onderaan. Dit lijkt me een mooi startpunt voor onze discussie.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren. Ik sta dan ook open voor alles.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee ik heb geen wensen, de laatste keer dat ik een desktop had is ongeveer 10 jaar geleden dus zal een hoop veranderd zijn.
Ga je overklokken?
Niet bekend mee dus nee of het moet makkelijk zijn en het moet kunnen.
Wat verwacht je van ons?
Het belangrijkste is dat jullie eens naar mijn opzetje kijken en bijsturen waar het beter zou kunnen. Ik ken natuurlijk niet van alle onderdelen alle reviews, dus wellicht hebben jullie betere suggesties.
Graag verneem ik jullie reactie hierop.
Groeten en alvast bedankt Niels.
Ik ben Niels en ben 34 jaar, ik wil graag een nieuwe setup gaan samenstellen en nou is mijn vraag zouden jullie mee kunnen denken.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag een budget game pc samenstellen voor voornamelijk de games Warzone en Counter strike. Momenteel speel ik aardig wat Warzone op de playstation 4 en stream ik via me werk laptop, nou moet ik bekennen dit loopt niet altijd helemaal soepel

Wat mag het systeem gaan kosten?
Wat betreft een maximum bedrag lijkt mij 800 euro een mooi streven, maar minder is altijd mooi. Zolang de games goed speelbaar zijn op meer FPS als op de playstation
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb zelf een TUF VG27VQ computerscherm, toetsenbord, muis en een Corsair CX600M
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie het lijstje hier onderaan. Dit lijkt me een mooi startpunt voor onze discussie.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren. Ik sta dan ook open voor alles.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee ik heb geen wensen, de laatste keer dat ik een desktop had is ongeveer 10 jaar geleden dus zal een hoop veranderd zijn.
Ga je overklokken?
Niet bekend mee dus nee of het moet makkelijk zijn en het moet kunnen.
Wat verwacht je van ons?
Het belangrijkste is dat jullie eens naar mijn opzetje kijken en bijsturen waar het beter zou kunnen. Ik ken natuurlijk niet van alle onderdelen alle reviews, dus wellicht hebben jullie betere suggesties.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 189,- | € 189,- |
1 | Moederborden | Asus ROG Strix B450-F Gaming | € 99,99 | € 99,99 |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1070 Ti Gaming 8G | € 225,- | € 225,- |
1 | Behuizingen | NZXT H510 Zwart/Wit | € 72,81 | € 72,81 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2C3200C16 | € 75,82 | € 75,82 |
1 | Voedingen | Corsair CV650 | € 54,90 | € 54,90 |
1 | Solid state drives | Kingston A2000 500GB | € 57,90 | € 57,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 775,42 |
Graag verneem ik jullie reactie hierop.
Groeten en alvast bedankt Niels.
[ Voor 22% gewijzigd door Nielswitlam op 20-10-2020 17:41 . Reden: Vragenlijst ]