Advertentie verwijderd met reden: interesse peiling

Pagina: 1
Acties:
  • 1.257 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:39
Hoi,

Onlangs is mijn advertentie met de S20FE verwijderd met als reden: interessepeiling.

Dit wil ik graag ontkrachten:

- de telefoon komt binnen. Er staat een datum gemeld in de advertentie wanneer de telefoon aankomt.
- er staat een duidelijke prijs inclusief verzending.

Ik snap dan ook niet waarom deze advertentie is verwijderd?.... Hoe kan deze advertentie een prijspeil check zijn? Het abonnement is gewoon afgesloten.

[ Voor 11% gewijzigd door WouterL op 20-10-2020 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Je wilt hier een product verkopen welke je nog niet in bezit hebt. In dat opzicht is het nog een interesse peiling. Even wachten totdat je het product daadwerkelijk bezit dus voordat je een nieuwe advertentie aanmaakt.

Overigens kun je in het vervolg beter even met de mod contact opnemen die je bericht heeft gestuurd over de verwijdering van de advertentie.

[ Voor 24% gewijzigd door Zeehond op 20-10-2020 19:45 ]

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Dit zie je echt overal in v&a gebeuren. Of het nu is totdat een nieuw toestel binnen is, of omdat het toestel nog in bestelling is. Het is mij een raadsel waarom dit nu bij mijn advertentie gebeurt.

Begrijp me niet verkeerd, ik houd me graag aan de regels, maar ik snap de reden van verwijdering echt niet.

[ Voor 21% gewijzigd door WouterL op 20-10-2020 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Er worden meer advertenties zo verwijderd. In principe is het uitgangspunt simpel. Niet in bezit = niet aanbieden :).

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbhc
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:16
@Zeehond Dit zeggen jullie toch ook niet tegen de webwinkels? Die bieden hier ook spullen aan die ze (nog) niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

jbhc schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 22:18:
@Zeehond Dit zeggen jullie toch ook niet tegen de webwinkels? Die bieden hier ook spullen aan die ze (nog) niet hebben.
Bedoel je V&A? Daar mogen handelaren geen nieuwe spullen aanbieden.

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbhc
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:16
Zeehond schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 22:32:
[...]

Bedoel je V&A? Daar mogen handelaren geen nieuwe spullen aanbieden.
Nee, ik bedoel in de pricewatch. Daar worden ook genoeg niet voorradige artikelen aangeboden (/kuch RTX3080 /kuch ) :)

Dat het misschien niet handig is (een overeenkomst is (ook juridisch) bindend en je zal de telefoon toch maar onverhoopt niet binnenkrijgen) daar kan ik inkomen maar het is ook geen verrichting welke is uitgesloten in de V&A voorwaarden.

[ Voor 0% gewijzigd door jbhc op 24-10-2020 22:56 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
jbhc schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 22:52:
[...]

Nee, ik bedoel in de pricewatch. Daar worden ook genoeg niet voorradige artikelen aangeboden (/kuch RTX3080 /kuch ) :)

Dat het misschien niet handig is (een overeenkomst is (ook juridisch) bindend en je zal de telefoon toch maar onverhoopt niet binnenkrijgen) daar kan ik inkomen maar het is ook geen verrichting welke is uitgesloten in de V&A voorwaarden.
Nou ja, dat dus. Vind het persoonlijk een aardig creatieve uitleg van de voorwaarden. Maar soit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:19

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

WouterL schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 22:59:
[...]

Nou ja, dat dus. Vind het persoonlijk een aardig creatieve uitleg van de voorwaarden. Maar soit.
We hanteren de regel dat een animo check / interesse peiling niet is toegestaan. Simpelweg geldt de volgende simpele regel; iets wat je niet hebt kan je niet verkopen. Een van de redenen is dat dit soort aanbod toch met enige regelmaat tot "gezeur" leidt doordat men toch besluit niet te verkopen, het item toch niet binnen komt, iemand anders een hogere prijs heeft geboden etc. Een vergelijking met de pricewatch gaat niet op in dit geval; dat is simpelweg een ander speelveld. Deze regels zijn er om V&A zo veel mogelijk netjes, schoon en veilig te houden voor onze gebruikers.

Wanneer het item in bezit is mag deze, mits niet in strijd met onze voorwaarden, natuurlijk gewoon aangeboden worden.

[ Voor 6% gewijzigd door Bor op 29-10-2020 21:26 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jazzozo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-09 10:21
Bor schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 21:25:
[...]

We hanteren de regel dat een animo check / interesse peiling niet is toegestaan. Simpelweg geldt de volgende simpele regel; iets wat je niet hebt kan je niet verkopen. Een van de redenen is dat dit soort aanbod toch met enige regelmaat tot "gezeur" leidt doordat men toch besluit niet te verkopen, het item toch niet binnen komt, iemand anders een hogere prijs heeft geboden etc. Een vergelijking met de pricewatch gaat niet op in dit geval; dat is simpelweg een ander speelveld. Deze regels zijn er om V&A zo veel mogelijk netjes, schoon en veilig te houden voor onze gebruikers.

Wanneer het item in bezit is mag deze, mits niet in strijd met onze voorwaarden, natuurlijk gewoon aangeboden worden.
Begrijpelijk. Maar toen ik gisteren twee advertenties rapporteerde van RTX3070’s welke nog niet in het bezit waren van de verkopers, werden deze meldingen afgehandeld, maar bleven de advertenties gewoon vrolijk staan. Voelt een beetje als met twee maten meten zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WouterL
jazzozo schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 19:44:
[...]

Begrijpelijk. Maar toen ik gisteren twee advertenties rapporteerde van RTX3070’s welke nog niet in het bezit waren van de verkopers, werden deze meldingen afgehandeld, maar bleven de advertenties gewoon vrolijk staan. Voelt een beetje als met twee maten meten zo.
Ik deel deze bovenstaande ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:19

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Geven jullie bij de melding ook duidelijk de reden op? We kunnen slecht omschreven meldingen helaas niet altijd helemaal uitpluizen. Het kan ook zijn dat er andere redenen zijn om een melding niet op te volgen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.