Ik heb momenteel een pi 4 op mijn tv aangesloten met Retropie en Kodi. Dit werkt maar ik ben niet tevreden over de performance. Het gebeurt mij nog te vaak dat spellen en sommige media (4k) niet vloeiend afspelen.
Daarom wil ik hem eigenlijk vervangen voor een simpele computer gebaseerd op de amd athlon 3000G. Helaas is momenteel mijn budget niet heel erg ruim. Ik heb onderstaande lijst samengesteld.
Naast de budget eis is het fijn als het allemaal een beetje stil blijft, terwijl energie verbruik minder belangrijk is. Computer gaat uit wanneer niet gebruikt.
Mijn vraag is hebben jullie suggesties om de kosten nog iets verder te drukken, of andere suggesties.
Alvast bedankt.
Daarom wil ik hem eigenlijk vervangen voor een simpele computer gebaseerd op de amd athlon 3000G. Helaas is momenteel mijn budget niet heel erg ruim. Ik heb onderstaande lijst samengesteld.
Naast de budget eis is het fijn als het allemaal een beetje stil blijft, terwijl energie verbruik minder belangrijk is. Computer gaat uit wanneer niet gebruikt.
Mijn vraag is hebben jullie suggesties om de kosten nog iets verder te drukken, of andere suggesties.
Alvast bedankt.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Athlon 3000G Boxed | € 51,- | € 51,- |
1 | Moederborden | Gigabyte B450M Gaming | € 60,40 | € 60,40 |
1 | Behuizingen | Aerocool QS-240 | € 32,- | € 32,- |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M2A2666C16R | € 40,63 | € 40,63 |
1 | Voedingen | be quiet! System Power B9 300W | € 33,55 | € 33,55 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 217,58 |