Android TV zonder spraakassistent

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzozo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-10 08:39
Ik zoek een?
Android TV zonder spraakassistent van 43” of 49”

Wat is je budget?
€500, maar minder is altijd beter

Wat heb je zelf al gevonden?
Helemaal niks, daarom dat ik het hier even vraag :)

Voor een kennis van mij ben ik op zoek naar een TV. Bij voorkeur zou dit een Android TV zijn, zodat ze wel alles kan casten. Echter heeft deze persoon het niet zo op microfoons en camera’s op apparatuur, dus wil ze het liefste een toestel zonder microfoon. Alle Android TV’s die ik tegen kom hebben echter al iets van Google Assistent er op zitten. Weet iemand of er überhaupt Android TV’s zonder spraakassistent bestaan?

Alvast bedankt voor jullie hulp! :D

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Nee, die bestaan niet. De microfoon zit ook in de afstandsbediening. Je moet ook op een knop drukken om het te activeren, je kunt een 'domme' remote gebruiken, de machtiging uitschakelen, voice search uitschakelen en de Google-app deactiveren. Of je koopt een non-Android tv en hangt er een Chromecast aan. Tot slot kunnen andere smartplatforms ook casten naar YouTube en Netflix, en is er screen mirroring.

[ Voor 3% gewijzigd door benbaba op 20-10-2020 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:25

-tom-562

Oliesjeik

Koop een TV zonder Android TV en hang er een Chromecast aan.
Zit je niet vast aan de slome Android TV interface en kan je gewoon dingen casten

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-10 16:26
-tom-562 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 15:47:
Zit je niet vast aan de slome Android TV interface en kan je gewoon dingen casten
De android tv interface is niet sloom, de hardware waar dat op draait is het probleem. Op een nvidia shield werkt android tv echt als de brandweer.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:25

-tom-562

Oliesjeik

Hulleman schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 16:01:
[...]

De android tv interface is niet sloom, de hardware waar dat op draait is het probleem. Op een nvidia shield werkt android tv echt als de brandweer.
Ja, en die hardware is in 99% van de TV's te sloom, dus Android TV is sloom op TV's :P

Vaak bu'j te bang!