Welke radiatoren zijn geschikt voor mijn custom pc?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Pietje789
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 03-01 19:01
Ik ben op zoek naar geschikte radiatoren voor mijn custom watergekoelde pc. Ik weet alleen niet hoeveel radiotoren ik moet nemen, en welke precies. Ik zat eraan te denken om een ekwb classic 360 en 240 radiator te nemen, of om alleen een 360 radiotor te nemen, maar dan een SE variant. Als er ook andere goede radiatoren zijn binnen mijn budget hoor ik dat graag. Mijn vraag is of er een groot verschil zit in de koeling performance van deze twee opties, en wat met mijn specs de beste keuze zou zijn. Mijn budget voor radiatoren is trouwens 100 euro.

Mijn systeem bestaat uit: Een Intel i5 9600k, een asus rog strix rtx 2080 super, een MSI z390-A pro moederbord, verder 16gb ram van corsair en een ssd van samsung(970 evo). De psu is een Cooler Master MWE Bronze 230V V2 650 PSU. Waterblok voor cpu is een classic cpu blok van ekwb. Ook het gpu blok is van ekwb.

Verder ben ik in eerst instantie niet van plan om de cpu en gpu te gaan overklocken, maar het zou wel mooi zijn als die optie er wel is, en dat de koeling daar dus goed genoeg voor is.