Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen en soms streamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max €2000,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
- AOC C27G1 (144hz monitor)
- 2x Iiyama ProLite E2272HDS
- toetsenbord, muis, headset etc. zijn allemaal aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Behuizing + alles binnen in.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
- Behuizing van Fractal Design (Geen must, maar mooie strakke degelijke behuizing heeft voorkeur).
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
- RGB voegt niks toe aan performance dus is NIET vereist.
Ga je overklokken?
Nee, staat niet op de planning.
Wat verwacht je van ons?
Een systeem waar ik weer wat jaren mee vooruit kan, een upgrade van mijn huidige systeem is wel weer eens op zijn plek. (I7-7700k - GeForce GTX 1060 6GB - 16gb ram).
Ik heb tevens het BBG 1440P systeem van september bekeken, dit is opzicht wel een interessant systeem, maar gezien mijn budget een stukje hoger ligt kunnen daar nog wat upgrades op gemaakt worden.
Gamen en soms streamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max €2000,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
- AOC C27G1 (144hz monitor)
- 2x Iiyama ProLite E2272HDS
- toetsenbord, muis, headset etc. zijn allemaal aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Behuizing + alles binnen in.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
- Behuizing van Fractal Design (Geen must, maar mooie strakke degelijke behuizing heeft voorkeur).
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
- RGB voegt niks toe aan performance dus is NIET vereist.
Ga je overklokken?
Nee, staat niet op de planning.
Wat verwacht je van ons?
Een systeem waar ik weer wat jaren mee vooruit kan, een upgrade van mijn huidige systeem is wel weer eens op zijn plek. (I7-7700k - GeForce GTX 1060 6GB - 16gb ram).
Ik heb tevens het BBG 1440P systeem van september bekeken, dit is opzicht wel een interessant systeem, maar gezien mijn budget een stukje hoger ligt kunnen daar nog wat upgrades op gemaakt worden.
[ Voor 0% gewijzigd door Spinner1991 op 20-10-2020 11:12 . Reden: Italic text weg gehaald. ]