Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen1992
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-08 07:35
Mijn vraag
Is er iemand die voor weinig geld de accu van een iphone X kan vervangen

De mobiel is voor een vriendin die het niet te breed heeft. Hopelijk is er iemand die mij kan helpen.
Ik woon in enschede doordeweeks en in het weekend ben ik vaak in amersfoort.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 10-09 13:21
Vraag en aanbod. Dit is niet de bedoeling op het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:42
Helaas moet je daarvoor bij Apple zijn.

Als je het bij zomaar iemand doet is de kans heel groot dat de telefoon erna niet meer correct werkt. Je hebt dan ook geen originele accu erin zitten wat extra risico's meebrengt.

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Vice
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:09
Wat hierboven gezegd wordt.
Naar de Amac ermee, vraag eerst een indicatie van de kosten. En laat je niet afschepen met extra onnodige reparaties die nu niet nodig zijn. Bij mij vonden ze dat het scherm ook wel vervangen moest worden. Paar dagen wachten en weer terug ontvangen op volle sterkte. Plan een afspraak voor maandag, dan heb je hem waarschijnlijk voor het weekend wel weer terug.

Maar als je naar any reparatie gaat en hij doet het niet heb jij waarschijnlijk het gezeik. Ik zou er voor bypassen.

Voor de kosten van een batterij voor een 6 was ik toen echt niet ergens anders gaan shoppen, viel best mee.

[ Voor 33% gewijzigd door The_Vice op 20-10-2020 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Voor dit verzoeken hebben we V&A :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.