1x Afstandsbediening = 2x zappen ?

Pagina: 1
Acties:

• Ruudjah
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:40
Ik heb 2 tvŽs. Ik wil zoŽn systeem maken, dat als ik op een tv zap, de andere precies meegaat. De afstandsbediening werkt op beide tvŽs. Je drukt bijvoorbeeld op ŽaanŽ op tv 1, en tv2 gaat ook aan. Ik weet het, de uitleg is niet zo helder...
Basicly komt het er dus op neer dat ik iets zoek als dit: een draadje met aan de ene kant een ontvanger, en aan de andere kant een zender. de ontvanger plak ik op tv1, naast de ontvanger van tv1. de zender plak ik op tv2, op de ontvanger van tv2. Bestaat er iets in die geest?

TweakBlog

Verwijderd

Neem twee exact de zelfde tv's ? :?

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:31
Spiegeltjes :P

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:56
je wilt teveel >:)

https://wren.co/join/Devian

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

marmitek heeft iets dergelijks werkt dan via radio. zijn 2 driehoekjes, een ontvanger een zender. kosten dacht ik iets van 100,-

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• Mist
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-08 23:37

Mist

Een gevaar op de weg

Aan je post te zien lijkt het niet het geval, maar als de TV's naast elkaar staan kun je natuurlijk gewoon een universele afstandbediening nemen.

Zoniet dan kun je idd iets radiografisch kopen. Je kunt dan kiezen voor 2 piramides zodat je je huidige afstandsbediening kunt houden, zoals cosmoOo zei.
Sinds enige tijd heb je echter ook afstandsbedieningen die naast een infrarood ook een radiografisch signaal zenden. Dan heb je dus nog maar 1 piramide nodig. Die vangt dan het radiografische signaal op en zet het om naar een infrarood (die piramide moet dus tegenover een van de tv's staan)
Ook hier is Marmitek een goede keuze.

[DPC] help conquer cancer @ WCG

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Hehe ik gebruikte "vroeger" wel eens 2 dezelfde video's om een band te kopieren, gingen ze allebei tegelijk op play enzo :( irritannnttt

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Pagina: 1